2014年9月26日 星期五

霸王川莊

813(星期四)


今次唔係跟Cool 魔去FoFo...


同一班辣友去同一幢大廈的霸王川莊,食辣對我來講比甜更吸引,而且聽講這個新開的霸王川莊口啤不俗

棄了一般川菜館的傳統裝潢,換來很有現代風格

一看就知是走新派高檔路線


富有特式的茶壺


菊花、杞子、花旗參、山渣、果皮.....呷落甘香順口

前菜五小碟豆乾、蠶豆、花生、腰果、青瓜令人吃過不停,自然對期後的菜式更有期待

蒜泥白肉很爽口...但是來至被白肉包住的油墨菜 ,醬汁略為甜、蒜味不夠

燈影牛肉,名副其實的「燈影牛肉」,特別在放了細燈泡在牛肉底部


放在燈光映照下,薄而寬的牛肉透光透亮,如沒有早前雲陽的對比下,它算是不錯的

家常脆鱔做得香脆可口,但少了我喜愛的蜜汁香甜

捧出來的八旗孜然羊圓蹄已陣陣羶香,可惜聞不及食,切開後啖啖肉,但香味未能滲透肉裡,原來吃落是兩碼子的事

茶香雞鴨戀很趣怪的名字

原來上鴨下雞互相緊扣,入口只有燒獵味,大家也吃不出茶薰香

無錯我是愛麻也愛辣,雖這個水煮桂花魚麻辣兼備,就缺乏香氣,就算是充滿麻辣也沒意思

幸好我最愛的粗滑薯粉,爽滑軟糯

乾扁四季豆

似廣東雲吞的紅油抄手

沒有什麼甜品選擇下,要了拔絲蘋果

侍應哥哥做到拔出黃金絲的效果

外層香甜脆口、內裡也很爽脆


大家對香甜脆口蘋果的反應不錯,encore拔絲香蕉

用了太熟的香蕉做這個甜品,淋淋的的口感,頗為難食

及後也吃了幾餐辣聚,大家始終念念不忘卧龍莊

18 則留言:

  1. 燈影牛肉個名好貼題喎! 唔知典解賣相有D令我諗起陳皮,嘻嘻!

    呢餐拔絲蘋果最吸引我!

    回覆刪除
  2. 燈影牛肉果然夠堅
    雞鴨戀個名改得好好~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 燈影牛肉夠堅外,味道都不錯
      雞鴨戀個名係好正,但味道就麻麻了

      刪除
  3. 菜式名字好新派,但我好怕要估菜名究竟係乜嘢嚟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係架...不過依家好多fusion菜都係咁

      刪除
  4. FOFO我去過幾次, 因為識朋友, 但我怕辣川菜未試過, 多謝介紹~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意去fofo,幾好食!
      川菜都有唔辣架

      刪除
  5. 霸王川莊同霸王出莊係咪同一集團?? 個招牌好似樣喎 XP

    回覆刪除
  6. 睇返霸王川莊比四姑娘來得更美味haha~

    回覆刪除
  7. Oli.....我行山時都經過好多村莊, 但就唔敢入這..霸王川莊...了
    妳 這 blog 太 多 可 愛 的 辣 妹 啦 !!
    哈哈.....

    回覆刪除
  8. Oli:
    ~我喜歡現代風格嘅餐廳, 我覺香港啲中菜裝修, 好多都彩用現代風格, 坐都坐得舒服.
    ~我都愛薯粉, 有埋辣, 更愛.
    ~我都覺啲菜式精彩過啲甜點!!

    回覆刪除