2014年9月22日 星期一

普羅旺斯 I

來到法國第一站是馬賽,位於普羅旺斯省
很多人稱馬賽治安不好,初時真係有點擔心,幸好安然無恙


會待馬賽兩日,馬賽的旅遊景點集中,徒步可以了,其實去旅行我鐘意用腳去親自感受

舊港口是馬賽landmark泊滿了大大小小的遊艇
沿住港口兩旁也有很多食肆,感覺有點似哥本哈根的舊港
 
經過Amour它在歐洲有不少分店,平日不食雪糕筒的我,今次不可不要呢
 
古堡可惜入面正在維修,只可外觀

聖母院是位於馬賽最高處

入面很莊嚴瑰麗

在聖母院對出,可遠眺馬賽城市及沿岸 



餐晚本想來到摘星的Le Miramar,原來星期日休息,唯有去次選的LMB,是台灣網友介紹的

來到馬賽什可不品嚐bouillabaisse,不過這裡的魚湯冇料的?

兩個人吃了一大盤青口,但我最愛是薯條

第二晚終於一嚐心願,可來到Le Miramar,話說是最出名的魚湯

這裡的魚湯雖然兩位128歐,但專登來到,當然要一試

未飲魚湯先來welcome food


十分大堆頭,是用咁多款魚來餚製的

教說飲魚湯的正宗食法

先飲魚湯+烘得脆脆的法包仔

再來第二碗加了各式各樣的魚,我還未吃到2/3已全飽了


         來普羅旺斯首府AIX艾克斯

由馬賽火車搭巴士,廿多分鐘就到了

AIX有噴泉城市之稱,因為有大大細細的噴泉

在舊城入口見到這個圓亭噴泉是地標

直行就係米哈波林蔭大道,市集兩旁擺滿

再行入去有不少巷弄,還有不少特色的店舖,令人流連


還有不少街市,好鐘意行外國街市,乾乾淨淨、整整齊齊

午餐時間到了Café des Deux Garcons,其實巴黎也有分店

鷹咀豆沙律及香草意粉

  檸檬撻淋淋的,香港好多餐廳整得好食過佢

AIX地方不大,食完飯再行幾個景點後,就搭車返馬賽


40 則留言:

  1. 馬賽港口的船,真的很壯觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有過百隻遊艇泊晒係度呢,不過之後去了摩納哥,佢地D遊艇仲勁!

      刪除
  2. 回覆
    1. 好彩只叫魚湯咋,本來仲想叫個意粉,但個侍應姐姐叫我地唔好,話我地食唔晒

      刪除
  3. 個魚湯份量真係好勁呀! 好唔好味呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我地仲想叫個意粉,但侍應姐姐話我地食唔晒,唔俾我地叫,真係好彩咋,淨係個湯都飲唔晒
      都OK好飲啦

      刪除
  4. 天氣好好啊!
    自由行的好處就是可以捐窿捐la,行下,食下,好悠閒,好like。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係感謝主,去了咁多日都好好天氣!
      自由行真係好feel,鐘意去邊就去邊!

      刪除
  5. 回覆
    1. 連Thomas咁大食都食唔晒,真係超大架!

      刪除
  6. 個湯大到有 d 嚇親 tim hehe
    好味嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係估佢唔到,初初仲驚唔怕,最後飲淨好多tim
      都OK好飲啦

      刪除
  7. 好正呀, 睇返妳的遊記諗返好多5年前honeymoon的片段呢 :)

    回覆刪除
  8. 我最愛是青口, 都想知魚湯好唔好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 個度D青口好食過香港好多,個魚湯都OK好味啦

      刪除
  9. 馬賽.....一個好吸引的名字.
    好多年前去過....但現在仍喜歡她......這個地方 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似好多人都鐘意馬賽,我...一般啦!

      刪除
  10. 魚湯真係好大兜,睇見顏色好深,一定好濃香
    一日去咁多景點,但覺得好悠閒

    回覆刪除
    回覆
    1. 個魚湯真係好濃味架
      唔係一日去晒架,呢個post係分左兩日去架,不過都好hea,唔似香港咁衝忙

      刪除
  11. 個魚湯好大份呀,飲完都飽曬

    回覆刪除
    回覆
    1. 大到飲晒tim ar...不過妳可能都會飲得晒:p

      刪除
  12. 個魚湯咁大份唔怪得咁貴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見價錢都嚇了一跳,見到兜湯更加嚇到跳上天花板:p

      刪除
  13. 個湯好正好正呀!! 羨慕C人啦!

    我都係,食親Amorino必定叫waffle cone,咁朶花就又大又靚,食都食得開心D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,妳都係呀?
      平時我唔食筒架,不過食Amorino就例外

      刪除
  14. 回覆
    1. 只叫一個魚,都飲唔晒,更在太大兜

      刪除
  15. 魚湯之所以咁飽肚,一來份量大,二來用了很多牛油和忌廉煑呀。

    回覆刪除
  16. 慢慢行睇吓影吓相,真係好過坐車,仲可以周圍食野添!(當然係雪糕啦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以好少買什麼幾日卷個D車票,因為平時行路多,用唔著

      刪除
  17. Oli:
    ~好彩你老公都唔介意行, 大家有共同喜好, 去旅行都開心好多!!!
    ~去旅行, 真係好relax, 見啲相, 我都感覺到!!
    ~個魚湯, 真係超級正, 好多料!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實調番轉,係我唔介意同佢行呢:p
      妳D旅行相幾時有得睇呀?

      刪除