2014年9月24日 星期三

LUCQUES tavern

814(星期四)

預早為好姊妹慶生日,在幾間選擇下LucquesTavern

其舊址是Dan Ryan's,原來大家是同一集團


勝在燈光充足,不似以前黑漆漆,起碼影相都好一點



餐牌也是大路食物,貫徹美式餐廳作風,即時份量大、適合一家大細、良朋歡聚
 

麵包藍與Dan Ryan's一樣,除了麵包外,還有muffin...味道原全一樣的

本來打算散叫的,但靚仔侍應哥哥有感我們叫的與套餐差不多,便提議我們叫二人餐,再散叫其他

套餐包兩款沙律,是否套餐關係,牛油果大蝦沙律賣相有點求其

洋蔥湯、龍蝦湯兩款湯也不錯,尤其是洋蔥湯,多芝士之餘,湯味濃郁且又有不少洋蔥,材料十足

主菜的Awesome mixed grill有牛扒、羊扒、燒雞、Rib、香腸併盤,還配以粟米、南瓜蓉,又是否套餐關係,質數比大家樂的雜扒餐好少少

之後有散叫的焗薯皮,有車打、煙肉、香蔥十分惹味,每人只食一塊真不夠喉

焗芝士通粉不是我預期的,吃不出有芝士來,搵日我又要大顯新手啦,wahaha....

吃了幾樣後,對蕃茄牛肉貓耳朵已沒有期望...竟然不錯,牛肉好過之前的牛扒,又香又濃,貓耳朵又夠la dente

鮮蝦帶子南瓜意大利飯就有點驚喜,除有咬口外,米飯也被香甜的南瓜汁包圍著

又熱又脆的薯條,大人細佬都鐘意

訂位時已安排有個Birthday Dessert,原來餐廳會另送一個Cheese Cake作為生日蛋糕,主角很驚喜呢

跟餐的Brownie

再加多個小朋友喜愛的棉花焦糖雪糕新地

原來我真的無耐性對住小朋友....

11 則留言:

  1. 係咪我太早入? 冇相睇o既?

    回覆刪除
  2. 全女班喎!留肚食甜品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然係全女班,但呢班FD對甜品一般咋

      刪除
  3. 麵包籃有muffin? Muffin甜個喎,anyway, I like muffin!

    回覆刪除
  4. 望住碟扒張相嘅時候,我都係諗起大家樂個雜扒餐,其實我以前好鍾意食架!

    我都無咩耐性對住小朋友,更加怕一時失言,教壞細路!

    回覆刪除