2014年9月29日 星期一

黃金盛宴

922(星期一)


秋風起三蛇肥,大閘蟹亦時當做季節,大家嚷著要「拆蟹」

講到食蟹不得不提喜記,其水準無容而疑


於是又約埋三五知己,一同去品嚐黃金蟹宴

第一道是這個蟹粉豆腐,將清淡的豆腐配以膏黃的蟹粉,更能突出蟹粉的鮮甜美味,加以幾款蔬菜點綴,更增加觀感

是日套餐包三隻不同煮法的大閘蟹,先來原隻清蒸,每隻很重    
    
一打開蟹蓋,蟹膏黃金濃稠、油香四溢,有種回香停留齒夾久久不散

配以暖暖的話梅花彫,頓時驅走寒氣

再來是鹽燒大閘蟹,還未入口,陣陣香氣飄撲而來,蟹膏同樣豐腴,但鹽燒的惹味滲透不到蟹肉裡

最後是花彫蛋白,花彫已一早蒸發了,酒香溶不了蟹中,而蟹的鮮甜味,擬與酒蒸一同隨隨揮發散去

但我還是喜歡清蒸,充分保留了蟹膏及蟹肉的原汁原味

為了環保生態,我仍堅持捥拒這道蟹皇燴生翅

蟹粉大蝦球是爽口的玻璃蝦球淋上濃郁的蟹粉,其精華慢慢滲進蝦肉裡,帶來舌尖的雙重鮮味享受

蟹粉炸麵做得香脆不油,再加蟹粉同吃,講不出的滋味

平時好喜愛蟹粉炒年糕,但這個年糕太過厚身,吃來費力外,亦沾不上蟹粉的精華

來個蟹粉扒時蔬增加纖維,加速腸道移動,增加消化力

吃吧多麼霸道的蟹粉,要來甜品洗滌一下味蕾,流沙奶皇包

撕開軟綿的包皮,黃金奶皇傾流而出,甜中帶出少少鹹香

最後送上暖胃的薑茶湯丸,令這個蟹盛宴晝上完美句號


是日Chloe都有出來,細細人仔好擦得,唔怪得D節瓜仔啦

21 則留言:

  1. 依餐真係食左超多隻蟹呀!!!! ^_^"

    回覆刪除
  2. 蟹粉豆腐呀、年糕呀呢類型菜式就最啱我,方便又易食!

    回覆刪除
  3. 我以為大閘蟹一定係清蒸嘅添。我上個星期喺香港食咗兩隻,冇你哋咁靚,不過都满足嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為只得蒸,原來都可以有好多種食法,不過我都係鐘意蒸多D!

      刪除
  4. 回覆
    1. 無,其實我都唔鍾意食蟹膏,而大閘蟹都無咩肉食,不過真係成廿年無食過

      刪除
  5. 唔洗拆蟹就可以食到蟹粉, 啱我呀 XP, 因為我懶, 兼且我食蟹好慢, 三隻蟹應該可以拆一晚

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我食蟹都係食膏咋,個D手手腳腳都係好求其食完就算,所以好快食晒:p

      刪除
  6. 蟹粉豆腐....最岩我....!! 食多些都唔會膩.....!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,初初食第一道菜覺得好好食,但食到最後個度,就覺得好溜啦

      刪除
  7. 嘩 全蟹宴 可惜我不食得 敏感

    回覆刪除
  8. 流沙奶皇包 !!!引死人!我成世都未食過大閘蟹, 敏感還可食藥, 但本身人好濕, 食完可能生一年瘡!haha..so jealous!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係麻麻地大閘蟹咋,不過今次真係好好食...咁其他海鮮,妳會唔會敏感架?

      刪除