2014年10月3日 星期五

HMV Kafe

922(星期一)


大胃仔要脫離「中環友」行例,以後又少了一個飯腳了,趁他臨走前與他吃個farewell lunch

大家志在傾計,地點就決定靜靜的HMV Kafe我還是第一次來,Cafe就在HMV裡面


其實主打咖啡、飲品,食物只有幾款三文治、蛋糕、批等輕食
款式都不太多


枱枱椅椅也圍繞音樂為主


碟也印有HMV logo

裝修以黑白為主,冷氣又凍,給人感覺冷上加冷


我的Mocha、大胃仔的Flat White,味道不錯,比連鎖店的好

Egg mayo sandwichPama Ham sandwich,簡簡單單沒有難度之作


不過這怪勝在較靜,又易有位,如果在中環的繁忙時間,是一個很好的選擇

18 則留言:

  1. 原來香港HMV入面有得食架? 呢邊嘅HMV由大鋪搬哂落細舖好多年啦,細舖個舖位分分鐘細個妳介紹嘅cafe呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?依家HMV係海外縮成咁呀?
      其實依家香港都少左好多間HMV了

      刪除
  2. 回覆
    1. 靜靜地係唔錯,可惜佢D冷氣凍都爆呢...

      刪除
  3. 回覆
    1. 靜靜地係唔錯,可惜佢D冷氣凍都爆呢...

      刪除
  4. 係咪無乜人呀?好怕去到啲餐廳冷清清。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中午都只得三、四枱客,可能冇乜人知佢開左間cafe掛

      刪除
  5. Oli..噢 hmv 都開埋咖啡店 , 人流唔多, 可以靜靜地嘆下午茶哩 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 靜靜地係唔錯,可惜佢D冷氣凍都爆呢...

      刪除
  6. 知唔知佢d食物係邊度送黎架? 會唔會係美X之類??

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔係啦,係廖創興後人與HMV合資的

      刪除
  7. 呢間café 同我公司 d 冷氣有得揮.
    我離開中環唔係好遠啫, 我 settle down 後可以出黎食晏 ga la.
    :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講架,遲D又可以一齊去食lunch Yeah!

      刪除