2014年10月22日 星期三

結婚周年紀念之重遊舊地

今日出發啦,估唔到咁快又起行

每年都會去泰國,今年3月擺酒結婚紀念去了峇里,已心思思打算年底會去一次泰國

貓友們大家吹下吹下,終於決定成行

更巧合地在我註冊紀念日期間出發,第一次與一大班朋友慶祝

今次重遊舊地,地點是泰國清邁




康泰做緊promo,會住Sibsan集團旗下兩間酒店

第一、二晚住Sibsan Resort & Spa Maeteang,離市中心比較遠,可能這原故,除包早餐外,還包中、晚及下午茶各一餐

第三、四晚是離市區較近的Sibsan Luxury Hotel
 
第五晚就搭早機返港,時間雖然短,但一行八人大家又講又笑,好期待呢

婆婆、姨姨又要辛苦地睇黎睇兩隻百厭B









38 則留言:

  1. Happy anniversary!! 玩得盡興D吖,唔駛太掛住我架,哈哈!

    最尾四張貓貓相好得意呀,尤其係佢哋眼個仔碌碌、楚楚可憐咁望住鏡頭嗰兩張相,勁可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!我返黎可以見到妳啦,真係好期待!

      刪除
  2. 出發啦!! 好羨慕妳又去旅行, 影多d靚相呀

    btw 最後張細B真好得意呀!!! 令我諗起Matthew的尿布頭~~ >v<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地返黎見啦:)
      諗起Matthew尿布頭,wahaha...我都記得喎

      刪除
  3. 阿細B大姑娘好搞笑呀! 好掛住契B呀! 好想黎探佢地呢~ 快D搬黎元朗啦! 最多我幫你照顧佢地丫...
    玩得開心D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵日可約埋包豆、牛牛媽過黎丫!
      我真係心思思想搬入黎架:P

      刪除
  4. 玩開心啲呀!泰國係百去不厭嘅地方,等你嘅玩樂報告。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!
      係丫,泰國真係一個超好玩地方,百去不厭!

      刪除
  5. 結婚週年快樂玩得盡興D呀唔使掛住我哋haha~

    回覆刪除
  6. Happy anniversary, have a nice trip !

    回覆刪除
  7. Happy anniversary,旅途愉快!兩隻B好可愛

    回覆刪除
  8. 恭喜晒!又一年啦!我都覺得有時一大班人熱熱鬧鬧咁仲開心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳^^
      時間真係過得好快,眨眼18年了!
      今次一班人嘻嘻哈哈,真係好開心呢

      刪除
  9. so beauitful... is it expensive?

    回覆刪除
  10. 玩得開心d呀 唔洗掛住我嫁

    回覆刪除
  11. Happy anniversary﹗有咁多人一齊去,實好開心啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳^^
      今次一班人嘻嘻哈哈,真係好開心呢

      刪除
  12. 嘩.....咁靚地方, 年年要都去....正呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰國真係一個超好玩地方,百去不厭!

      刪除
  13. Happy anniversary﹗
    Have a nice trip!

    回覆刪除
  14. 我好鍾意尾三張B個樣,好可愛,玩得開心啲呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳^^
      佢地係得意,不過成日打交呢

      刪除
    2. 都係玩吓唧,我家兩隻黑蚊蚊都係咁,打到週地係毛

      刪除
  15. Oli:
    ~太好了, 又可以遠走別處!!
    ~你擺酒同結婚簽紙, 唔同一日? 有兩個日子慶祝,都幾好!!
    ~玩得開心啲!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Vicky^^
      我註冊係10月,隔了半年才攞酒,所以每年都可以慶祝兩年,好開心,hehe

      刪除
  16. 推介你平民美食TAB-TIM-KROB J-UAN RESTAURANT (大排檔,無冷氣),係 chiangmai plaza hotel 對面。
    10 AM - 10:30PM
    芒果糯米飯 THB 60
    蝦仁炒金邊粉 THB 60
    木瓜沙律 THB 35

    haitang

    回覆刪除
  17. 睇完你清邁之旅好靚呀!.....我都好想去呀!.....呢個5 day pkg幾多$$$$呢?
    btw.....細b好cute呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,sorry原來妳有記錯,係我打錯,係永安個package先岩
      個package $56XX

      刪除