2014年10月20日 星期一

佔領山頂

101(星期三)


公眾假期決定佔領山頂,由中環行人電梯出發,經過半山豪宅區,再由舊行山頂道上



 

大約一個小時多已到達目的地

記得對上一次來Cafe Deco,與一大班朋友狂掃甜品

這班不是甜魔,只是來個Late lunch + Tea

沒有要求下也有window seat,可能不少人佔領油尖旺,山頂沒有什麼重要機關可佔據

蟹肉薯餅伴青瓜、配特別壓縮西瓜,我覺得賣點不是蟹餅,是那個紅色特別的壓縮西瓜,但口感也是一粒西瓜,都沒有什麼「特別」

鐵板燒素菜壽司卷感覺好清新

鮮蜆意粉原來是大大隻的珍珠蜆,很夠咬口又富牛油香,應該用了不少牛油來煮,好肥呢.....

西西里卷麻花意大利粉伴燒茄子、芝士及蕃茄,以為什麼卷麻花意大利粉,實類似長通粉,可能我不愛茄子關係,但同行食素的朋友很對口胃

Margherita雖然足夠我地6個人份,不過份量不大,茄香及芝士不夠,批身又不夠薄,不是我想要的

蒜蓉烤餅超級蒜香

再來多客芝士烤餅,吃不出芝士味

叫了一客燒薯角....???似普通的炒薯仔
  
專程帶了張coupon來,但原來過時過節唔用得
 
食飽飽有氣力,可以行落山,雖然從山頂望下香港景色是很迷人,不過好想逃離香港....

 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 最好就係第二日都係假期,可以休息一下

      刪除
  2. Oh...我星期日都來佔領東涌....!
    咁美味, 又靚的 Late lunch + Tea, 真係好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 大嶼山、東涌啱你喎,可以行山兼食嘢

      刪除
  3. 山頂一定少左好多國強人,所以先有窗口位^^
    玩得開心D,曬黑D呀~~嘿嘿

    回覆刪除
    回覆
    1. 山頂真係比以前少咗好多人,食嘢、行路都特別C服D
      我返嚟再約妳地出嚟^_^

      刪除
  4. 連"中環行人電梯"我都未去過呀,哈哈!

    咁啱嘅,妳想"逃離"而我想"回歸"! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次返嚟要行下啦!
      歡迎妳回歸,haha

      刪除
  5. Oli:
    ~佔領----近排一開報紙就見到!! 你都好應景, 用咗"佔領"作topic.
    ~我鐘意香港行山啲路, 條行人徑好寬闊和光淨

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以呢篇要趕及出囉:p
      我鐘意行香港㗎,但九龍、新界就唔鐘意

      刪除
  6. 同事外甥年年在山頂part time扮鬼,今年佔中關係,無遊客,無得做。

    回覆刪除
  7. 香港嘅景色雖然唔係咩大自然靚景, 不過係另一種美 ;)
    燒薯角真係麻麻哋喎 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講得冇錯,係另一種美...不過我唔鐘意香港

      刪除