2014年10月8日 星期三

普羅旺斯 II

來到我最期侍的地方Avignon亞維濃,係馬賽搭廿多三十分鐘到Avignon tvg站,再轉火車再到亞維濃的中心

 
Avignon舊成主要是被這度城牆圍住,我地圍住城圍行了3/4圈,行到腳軟了
 

 
圍城內就見道一條長長的共和國路
 
周圍也是很有歷史的古蹟
 

  
來到教皇廣場


教皇宮有700多年歷史,是世遺之一
 
 
 裡內好大的

教皇宮隔離就是聖母院,可惜維修冇得入去參觀
 
 聖母院後面是岩石公園,可欣賞隆河及聖貝內澤橋的風景

 
 
 
 
可能有情意結關係,今次法國之行,感覺亞維濃的景點特別靚

第二日行程決定去尋找梵高的足跡

我地係Avigono巴士總站搭巴士去St Remy聖米雷

St Remy曾經是梵高住療養的地方,為吸引遊客,St Remy旅遊局規劃了一條梵高小路,合程約1.5小時,沿途有21個立碑標示他筆下的St Remy



不過有好多已不是他當年的景物了


沿途也見到疏落的薰衣草及小太陽花

這就是當年的療養院,現在已變了他的博物館


 梵高瞓過的床、用過的輪椅、浴缸


愛上博物館這片後花園

 由於當日不是假日,要等到下午3點半才有車去Arles阿爾勒, 終於回亞維濃再搭火車轉去Arles



 梵高也在Arles留底不少畫蹟


小黃屋是梵高曾經租住過,可惜在打仗時炸毀,現在的是重建

梵高住過的醫院

它又曾經來過的cafe shop

 
舊城入口行大約幾分鐘就來到鬥獸場,規模羅馬比及Pula較細


 
行到鬥獸場最高處,可見到Arles舊城

34 則留言:

  1. d相影得好靚!
    雖然係梵高住過, 但可能始終係療養院, 室內感覺仍然冰冷

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為天氣好,就算傻瓜機都會影得好靚
      梵高個果博物館其實唔太多遊客去,所以更顯得冷冷冰冰啦

      刪除
  2. 好想去St Remy喎...每個景點都有梵高既畫放喺度, 好特別呀!

    回覆刪除
  3. 梵高去過又畫過......有畫既感覺好特別,好似跟住梵高一樣
    哩日行程好曬呀~天氣日日都咁好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去左兩個星期,真係日日都好好天,就算搽左防曬,都曬黑咗番黎

      刪除
  4. 我未去過St Remy,有機會真係要去見識吓 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 個度真係唔錯,唔怪得梵高都係個度療養啦

      刪除
  5. 同景同畫有d已經唔同了,不過我都想去感受下

    回覆刪除
    回覆
    1. 親身感受真係唔同的,快D同Andy一齊去啦:p

      刪除
  6. 旅行天氣好心情都特別靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好感恩,去了兩星期,日日都好天氣

      刪除
  7. 回覆
    1. 去了兩星期,日日都好天氣,真係好感恩呢

      刪除
  8. 條橋無尾架, 要行返轉頭架.
    梵高切掉自己一隻耳朵, 最令人匪夷所思.

    回覆刪除
    回覆
    1. 條橋得一半咋,因為好多年前水浸關係,有一半被水沖走左,所以要走回頭路架
      可能梵高精神有問題,所以咁做掛,但我覺得最匪夷所思的是,佢死左先至出名

      刪除
  9. 立碑標示他筆下o既地方幾好喎. 可以對照吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你未去過呀?你飛去個度駛唔駛兩個鐘呢?

      刪除
  10. 有藍天果幾張靚到好似明信片咁!

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 影又靚天氣又好,我冇技術影出來都算OK
      如果妳去影就更加靚

      刪除
  11. 行3/4個圍城,我覺得你哋嘅腳骨力已經超好啦!!

    D相相影得好靚,好有心機呀,咁之後有無食返餐好嘅嚟補充體力呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我每次去旅行都係辛苦團黎啦,每日都朝8晚8,所以去旅行會攰過返工呢
      行得咁辛苦,更係食好D奬勵下自己啦:p

      刪除
  12. 我都好掛住Avignon, 個藍天+河景真係靚到震呀~~~

    回覆刪除
  13. d 相影得好靚呀
    療養院.......有種好淒涼嘅感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為景靚天氣又好,就算我毫無技術都會影得唔錯:p
      係咪梵高住過關係,所以覺得淒涼??

      刪除
  14. 相片影得好靚。
    你都幾行得喎,咁大圍城都行到四分三。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為跟得老公多,唔行得都變得行得,哈哈...
      所以每次去旅行仲攰過返工架

      刪除
  15. Oli:
    ~外國啲建築物keep 得好好, 咁多年, 經過咁多歷史, 但啲建築物仲好"come"睇. 完全無舊嘅感覺. 我鐘意去歐洲, 都係鐘意依一樣, 真係齋望啲建築物, 個感覺已經好好!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我超愛歐洲,真係好鐘意個種感覺,好想移民過去呢

      刪除