2014年11月19日 星期三

有緣千里能相會

1030(星期四)


難得Blog友海豚兒來港,我們當然要一盡地主之餘,也可以大家出來聚下

經過一輪討論後,大家揀了好日去洲際Steak House今年是14年,還記得06年及10年都來過,好像奧運般4年一次的聖事

打開發亮的餐牌,可清楚點餐之餘,但在昏暗的燈光下,有點刺眼感覺。其實最加刺眼的是價錢,以倍數激增,我人工又未見有這三級跳

薄脆及四條Baguette的麵包籃看似很吸引,Baguette未夠熱也算了,最敗筆是也不夠脆口

Welcome food是葵花子仁酥?已忘記了名字,一啖一口甘香鬆化

先來頭盤各兩客Crab cake "New Orleans" style tartar sauce,蟹餅結實不易散開,又不失煎得香脆,咬下啖啖鮮嫩蟹肉,淋上他他汁更為之美味

Seared Hokkaido scallops & applewood bacon有帶子、煙肉及菠蘿,起初以為格格不入,半熟的帶子彈牙得來也帶嫩滑,沾了煙肉的油份,更添多份油香;油脂豐富厚切煙肉配以新鮮菠蘿,一香一甜是一個很好的配搭

侍應哥哥一慣的拿出刀來給客人

意大利及法國的牛扒刀

有多款鹽及芥辣任均選擇

16 oz Ribeye steak 24 oz Prime long bone

第一時間拿走長長的牛骨,毫不客氣像野人般;色澤未見粉紅誘人,牛香不太濃烈,而且肉質有帶點根,以這素質難稱得上動輒上千元的牛扒,似乎有損Steak House的美譽

Spanish Iberico pork rack,用上西班牙的黑毛豬質素應該毋庸置疑,入口啖啖爽滑嫩肉,比之前的steak還要好

除了三款主菜外,還有多款side dish作陪襯

我最愛的Baked macaroni with cheese,厚厚的芝士焗出來當然是「芝味無窮」

Black truffle-mashed potatoes

蒸煮的鮮蘆筍已為之鮮甜,淋上滋味的荷蘭汁後,更將味道帶去另一個層次

Creamed spinach

Sweet potato fries with cheese dip,炸過的蕃薯條很是甘香脆口,還多了一分甜味,不過我始終喜歡炸薯條多一些

當然大家最期待就是甜品環節

之前已吃過其物名巨型朱古力心太軟,近年出了這個Green tea white chocolate fondant & Red bean ice-cream

綠茶漿傾瀉出來,令人十分興奮;甜度太強,削弱了綠茶的甘濃,下次還是會選擇朱古力好了

Blueberry 雪糕、yoghurt 雪葩、raspberry雪葩及almond meringue堆得高高的,做成這個Berries sundae,除了滿足口腹之慾外,連眼睛也食著冰淇淋

Chocolate soufflé Saffron, orange sherbet, citrus fruit salad,比一般的疏乎里結實了一點,但不失朱古力的香濃,並配以香橙雪葩有點打了節扣,大家都認為雲呢拿雪糕與朱古力才是才子佳人呢

由從曾不相識,在網上世界巧遇,大家生活在地球的另一端,最後竟可以相聚在一起,緣份真係奇妙呢

26 則留言:

  1. 說的很對呀,由隱形讀者到同枱鋸扒,實在是太amazing啦!

    很喜歡香港的甜品,有太多美味選擇,比這兒的出色許多。有機會過來賞雪,我一定會陪妳周圍食妳嘅飛佛菜色! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳鐘意食香港甜品,咁就要返多D黎啦,hehe
      有機會的話,我地團隊過來丫

      刪除
    2. 嘩, 組團的話我第一個報名呀!!!

      刪除
    3. 正呀!妳哋一齊嚟玩--->這是plan A,然後我返嚟再一齊去個美食短途行--->這是plan B

      好似有D貪心,但人要有"尖"至開心嘛!:)

      刪除
  2. 個巨型心太軟流出綠荼既一刻肯定超興奮!!
    好羨慕你成日可以同BLOG友仔見面, 我一次都未試過==

    回覆刪除
  3. 緣份真係奇妙的看我們便知道haha~

    回覆刪除
  4. 我係牛魔王...睇到我流晒口水...好想食呀!! 甜品都好吸引呢~~

    回覆刪除
  5. 我都好想join你地呀!!!吾知幾時先可以相聚呢,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想妳返嚟一齊食飯,一定會好開心

      刪除
  6. 講得啱呀, 我都冇諗過喺網上可以識到一班好朋友, 幾個月前我哋都組隊去咗馬拉探blog友, 真係超開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 緣份嘅嘢真係好難講,仲要志同道合,可以fd到就仲難得

      刪除
  7. Oli:
    ~依個世界真係好奧妙. 比我見到你, 我即刻同你擁抱!!! 哈哈~~ 雖然, 我未同你見過面, 只係大家係blog度覆黎覆去, 但我覺同blog 友, 真係建立到friendship. 所以, 我覺寫blog, 原來有得着.
    ~依一餐飯, 真係由頭到尾都好吸引!!好識揀地方!! 海豚兒實開心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,雖然未見過,但覺得同妳識咗好耐咁,呢份友誼真係難得呢
      妳同海豚兒都係加拿大,如果有機會一齊返嚟就好啦

      刪除
  8. 其實最加刺眼的是價錢,e點好同意呀
    而且我都唔記得左自己食左咩了

    回覆刪除
  9. 三把法國牛扒刀....好別緻, 又有品味
    帶子, 蘆筍 我最喜歡 !

    回覆刪除