2014年11月24日 星期一

盛極牛宴

1013(星期四)


早前食過牛襌的高質素靚牛後,竟走上了不歸路,對其他什麼牛XX的連鎖店真是毫不放在眼內


正對它念念不忘時,又有好友提意來嘆牛及剌身,當然舉手腳支持

愛食他的優質牛外,環境寬敞闊落、抽風系統強勁,亦是吸引前來的原因


男士們至愛......

餐前小食鹹鮮惹味鱈魚乾

佑酒佳品-枝豆

和風三文魚,三文魚不一定配豉油或wasabi,薄薄一片沾上柚子汁,味道甜酸令人醒神,還灑上金薄添了一種貴氣

真想不到富貴柿也可以做沙律,爽口清甜的富貴柿,加上卜卜聲的飛魚子在牙縫中爆發

矜貴的刺身併盤,由右起是薄切的剝皮魚,淨裡透白、口感爽脆;赤睦魚皮肉質較硬較韌鹹脆紫菜包住色澤黃金的海膽,Creamy甘甜,令人食不停口


象拔蚌升級版的本蚌,爽口彈牙又鮮甜
黑鮭魚即吞拿魚肩脊位部份,口入即化,立即想起廣告金句「只溶係口不溶係手」。而其魚油甘香芳醇,魚香停留在口腔中散發餘香

緊接是三款非一般的壽司

粒粒飽滿晶瑩的鮭魚子,咬下卜一聲,其鮮味立即在口中散開

平日魚肉雖嫩,但表面有少許黑松露,其味道太霸道,奪走了魚肉的魚香

深池魚壽司有薑蔥作點綴,也帶出魚的鮮香來

炸百子天婦羅,百子是三文魚的精子,不是不可接受這部位,而是接受不了入口滑滑淋淋的東西,有點似食豬腦的感覺

綠色的紫菜湯,因為是用新鮮沒有經曬過的紫菜來做,味道特別清甜鮮味,又可清洗口腔來迎接主角來臨

附上三款醬汁及海鹽,來預備稍後的燒肉,而我覺得不用任何添加才最原汁原味


肉質潤澤的燒肉併盤
  
其實店方可代客人燒,我就不怕又熱又會滿面油光,因看著烈火紅紅由生變熟的燒肉很有滿足感

佈滿密集雪花的牛小排,雖然牛味略啖,但油份豐富,那份細膩口感縈迴在口中裡

牛頸脊比起小排油份則較少,雖少了帶油脂的甘香,但多了份肉香,肉汁豐腴、肉味更濃

經過「燒脂」後,豬肩的肥脂不見了,其油脂浸入了嫩肉中,吃落特別甘香可口

三大和牛之一的近江牛,是全晚的焦點,雪紋綿密的分佈,肉味香濃,美中不足之處是有點點根


厚切長型的和牛牛舌,除了易於燒外,亦易於入口,口感柔軟又帶爽嫩

接著是新鮮虎蝦及帆立貝

大大隻的虎蝦,需要一點耐性才燒得好

經過牛油滲透後,帆立貝燒出來香氣撲鼻

以為最後以雪糕作完結

原來隔離Sio 18是姊妹店,可以跨店叫泰菜過來吃
我也貪心的要了芒果糯米飯,芒果香甜、紫米煙韌、白糯米軟糯及椰汁清香,一次滿足4個願望

雖然大家飲飽食醉,但似乎意猶未盡,繼續轉戰下場呢.....


 

27 則留言:

  1. 刺身壽司都咁正,會唔會唔夠quota食牛架,等我幫下妳丫! ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我更係夠啦...不過見係妳,同妳分甘同味啦:p

      刪除
  2. 好勁呀, 食完仲可以食芒果糯米飯!!!
    好想試和風3文魚, 未試過咁食, 個刺身船都勁吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔止食埋芒果糯米飯,之後仲有下場tim ar

      刪除
  3. 牛配芒果糯米飯好正呀~~
    睇完到人地吞口水囉.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩樣都係我超愛的食物,一晚滿足晒兩個願望,好開心^^

      刪除
  4. 依餐真係好開心, 期待下星期一又食過! :)

    回覆刪除
  5. 我晤食牛都流晒口水啊hehe~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以食刺身、壽司同芒果糯米飯囉:p

      刪除
  6. 每日lunch之前,一定不可以入來看,如果唔系,口水流滿一地

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁咪好囉,食一陣可以食多D,hehe

      刪除
  7. 除咗牛, 我全部都鍾意 <3 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我冇食牛好多年架喇

      刪除
    2. icic...我本來應該皮膚問題冇食,但最後都忍唔住食番:p

      刪除
  8. Oli:
    ~雖然你話去食"不歸牛", 但我見你啲前菜, 好足!! 蝶矜貴的刺身併盤. 簡直好讚!!
    ~嘆咗咁多前菜, 啲牛肉仲放唔放得到入肚?? 哈哈~~
    ~最利害, 最尾仲有蝶芒果糯米飯!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前菜食少少,刺身都係每樣一件,專登留番D位置比D牛架,芒果糯米飯就算幾飽都會食到...而且之後我地仲有下場呢

      刪除
  9. 豪嘆日本料理, 無得彈啦!

    回覆刪除
  10. 哈....這餐唔平呀 ! 好滿足哩 !

    回覆刪除