2014年11月28日 星期五

米線皇

1013(星期四)


現在已很少一晚走兩場飯局,吃完一餐豪華日式燒肉宴後,大家心情仍興奮,繼續進攻下半場,朋友提議一街之隔的米線皇



原來新開張只係兩個星期,除了招牌豚骨湯底外,撈米線也是推介,真是岩晒我

先來幾款小吃,醬皇皮蛋的主角是醬汁,並非一般的麻辣醬,辣中帶麻醬的香味,原來麻辣與麻醬是十分合拍的

口水雞的醬汁與皮蛋相同,雞是脾位肉很嫩滑
 
我初時以為是白雲豬手,一口咬落少知是泡椒豬手,膠質豐富、異常爽口、酸辣平衡

新鮮熱辣的椒鹽雞中翼,炸到香脆無比,但仍保持雞肉不乾不鞋

來到秘製豬手,已吃不下
 
聽講麻辣醬是自家製

潮式炆牛腩米線

招牌口水雞撈米線,主打口水雞來撈米線還是第一次見,辣油用來撈米線真係一流,米線爽口、每條也沾了麻辣汁,就算幾飽都要吃

及後來一杯生薑蜜,立即驅寒暖胃

29 則留言:

  1. 皮旦、雞翼睇到我狂吞口水呀!

    回覆刪除
  2. 辣汁米線撈,有諗頭,想試

    回覆刪除
  3. 食完燒肉仲可以去食米線?? 好勁呀!!!

    回覆刪除
  4. 你成日食辣野仲要驅寒?!你本身已經變成一隻辣椒仔..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 辣可以驅寒㗎,唔知tim :p
      其實我純如綿羊,唔係辣椒仔嚟㗎:p

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔錯,冇辣有唔辣
      車爸爸都可以食

      刪除
  6. 依晚真係好癲呀! 最開心係下星期一又會再癲過! XD

    回覆刪除
  7. 呢個吸引我多過日式燒肉呀

    回覆刪除
  8. 食完燒肉跟住去食米線, 你哋好勁呀 XD

    回覆刪除
  9. 有唔辣? 我想試呀!!
    係邊區?? 

    回覆刪除
    回覆
    1. 有辣有唔辣架
      米線皇係呢度
      http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=187192&region=0&s=3

      刪除
  10. 一晚走兩場飯局,好食得喎!

    回覆刪除
  11. 食完 豪華日式燒肉宴 還可去食碗米線......又豬手, 又皮蛋 超勁 !
    醬皇皮蛋, 我最喜歡 !

    回覆刪除