2014年2月14日 星期五

泰菜

13(星期五)

老公話屋企附近開左間泰菜,其實都唔算附近,係地鐵站要行10分鐘才到

其實以前係好普通的小菜館,現在轉營做了泰菜,有點西貢feel


當日天氣不太凍,還可以坐露天


好大兜大蝦柚子沙律,以為只有兩三隻蝦,原來有67隻之多;但嫌佢醬汁較多,入口略為濕


紅咖哩牛肉味道唔夠濃,只是用普通茄子,不是用泰國綠色圓圓茄子,似乎不夠正宗
  

咖哩配油酥餅


係泰國必食的蒜茸炒椰菜苗,佢都做得惹味爽脆


泰式炒河都算夠鑊氣,不過不是我鐘意的闊身河粉,真係好懷念泰國的闊闊炒河


芒果糯米飯,淋了太多我不鐘意的椰汁,但就益晒我老公;有黑、白糯米,黑糯米不錯有咬口,但白糯米太淋身,而且又很熱,還有點燙口


兩個人食了$34X,其實都算抵,因為份量好大,可足夠3個人食,而且味道在同區來講算是不錯,可以翻兜

20 則留言:

  1. 真係幾大份喎,食唔食得哂呀?

    回覆刪除
  2. 我跟妳哋就這麽近那麼遠haha~~

    回覆刪除
  3. 泰國綠色圓圓茄子我好中意食嫁
    不過身邊既2個人就唔LIKE 了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食泰國茄子架,不過中國的紫色茄子就唔食呢

      刪除
  4. 我最愛是泰菜,好好味!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好愛泰菜,不過係泰國食個D好食過香港好多

      刪除
  5. 我都開始愛上泰菜了~~~~

    回覆刪除
  6. 我同妳實唔會爭食,我鍾意個勁多椰汁糯米飯,妳食糯米時我食汁! XD
    平時食這個甜品都係老公攪掂D飯,我撈汁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳返黎時,約妳去食泰菜啦,哈哈

      刪除
  7. 呢間泰菜館環境好正喎 ^^

    回覆刪除