2014年2月24日 星期一

渣馬、送別、打邊爐

216(星期日)


一年一度的盛事渣打馬拉松,一年比一年多人參與


老公已參加了好幾年,當然不會錯過,我也來支持下佢啦....不過天氣凍遲左起身,到佢跑完後才係終點搵佢:p

今年全馬的成續比之前進步左喎,讚下佢啦...wahaha


銅鑼灣平時已經好多人,封路後更加水洩不通,所以去大坑搵食

好想食順興的滑蛋叉燒飯,但原來已變了源品


種類與順興大致相同,只欠缺滑蛋叉燒飯


返屋企待老公梳洗後,再趕去屯門送豆豆一程...她離開真係好突然


儀式完後,哈碌媽提議陸記佰味居


雖然我地俾原定時間早到,原來室內只可容納廿個位,大枱只得6人,我地一行7 人唯有安排街邊,很有風味呢


主要是打邊爐火鍋


出名的蕃茄濃湯花甲雞煲,味道很鮮甜


麻辣牛腩鍋-牛腩又諗又入味,之後要求再加麻辣後,鍋底越打越滋味呢


牛肉更係少不了,前後要了兩碟


厚厚的響鈴,一般浸一、兩秒就可以食,但這個浸完一、兩秒後,外層雖淋,但入面心仍是硬


味道唔濃烈的羊肉餃


牛肚


豬頸肉


手打墨魚滑


$60一碟的韓國大帶子,不過淥完後size縮1/3


看似鹼水棕的冰豆腐


芝心豆腐丸


午餐肉及薯粉是麻辣鍋的好朋友


雖然送別豆豆時都好傷心,但知道佢會係彩虹橋仍繼續幸福生活,大家都很安心,這頓飯大家又講又笑,過了十分愉快的晚上

32 則留言:

  1. 有進步值得鼓勵啊!! 你會唔會同你老公一齊練跑呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實當初係我跑步先架,但係搬左黎東涌後我冇再跑,反而佢好努力呢

      刪除
  2. 希望有妳們這班貓友支持,豆豆家人也不要太傷心
    上個星期邊爐見到餐牌上有午餐肉,我都有想起妳,不過都係唔敢試,因為老公唔多食豬肉,我又怕食唔哂;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳15年返黎同我地食多D午餐肉啦,哈哈
      妳老公係回教徒?

      刪除
    2. 好吖,其實我由細到大都好少叫因為怕咸^^
      哈哈!佢係健康理由小食肉之後就頂唔順陣豬味,尤其係北美嗰D係霹靂無敵臭!XD

      刪除
    3. 哈哈...真係估唔到妳地個邊D豬好臭呢

      刪除
  3. 用咁濃味嘅雞煲牛腩鍋打邊爐,我都未試過添。

    回覆刪除
  4. Thomas好勁呀跑全馬"叻叻叻",而家一見到薯粉就想起妳haha~~~

    回覆刪除
  5. Thomas好勁呀!!咁快就完成左,叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. OK啦...不過有好多人都叻過佢,好以徐濠瑩三個幾鐘已跑完啦

      刪除
  6. 我和朋友們年年跑渣馬十公里5:30 那組, 跑完, 換埋衫剛7:30左右, 跟住去灣仔杜老誌道那邊飲茶...那些酒樓 8:00 剛開門....一D都唔人多 !.
    方便呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,你咁早
      我10點幾去到,超多人,封晒路又要兜路行

      刪除
  7. 補番恭喜thomas創出好成績~~~~~

    回覆刪除
  8. thomas真係好勁, 同埋妳地都好叻, 識得正面面對傷痛的消息!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次叫龍同Thomas一齊跑啦,有伴會開心好多架

      刪除
  9. 點解妳唔同佢一齊跑呀?

    回覆刪除
  10. 跑完後才係終點搵佢>> 你呢個啦啦隊長吖!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你都話隊長啦,隊長更係最遲先出場:p

      刪除
  11. Oli:
    ~你老公很有恆心, 參加咁多年馬拉松, 跑步都好有毅力先做到.
    ~而家, 啲鋪頭, 真係執得快, 唔聲唔聲又開咗間新. 無心中想食嘅滑蛋叉飯, 真係有啲失落感. 但你夜晚個餐都唔錯!! 坐係街邊, 打邊爐---好有風味!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢又係幾有毅力既,我就冇啦,我以前都有跑步,依家懶左好耐冇跑lu
      香港D舖頭就係開得快執得快,而且有好多野興一排又唔興...
      好彩個日唔係太凍,所以坐街邊打邊爐都OK,如果好凍個日就真係要諗諗啦

      刪除
  12. 俾個讚 for 你老公 ^~^
    豆豆走得好突然,個心到依家仲系拿住拿住

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Bill媽^^
      真係好突然,接受唔到呢

      刪除
  13. 豆豆~ 我哋會好掛住你架

    回覆刪除
  14. 回覆
    1. 其實依家都有好多人跑,佢都唔係犀利:p

      刪除