2014年2月7日 星期五

食豬扒

1227(星期五)


聖誕連放幾日,又到Happy Firday ,雖然要返工,但完全冇mood做野,終是上網搵食。好!晚餐就決定食吉列豬扒

當年吉列豬扒在香港大熱一時,銀座梅林浪漫橫館兩間差不多時間登陸香港,也很受歡迎,而我就喜歡銀座多一點


幾年前去過尖咀店,今次光臨銅鑼灣分店,廚房與用餐區有個玻璃牆相隔,有時代感之餘,又不失古雅和風風格


除了炸物外,現在還多了串燒


老公要清酒又唔貴


滑蛋豬扒飯-我將普通豬扒改了黑豚肉,雖被滑蛋浸淋了少少,但仍保存肉質鬆化、富有彈性。我最愛的嫩滑雞蛋與甜甜的照燒醬溶合,再相遇珍珠米,簡直是人間美味,就算淨食也可以把整碗飯幹掉

 
吉烈豬柳定食


豬柳咬落清脆,入口嫩而不膩,當然與黑豚沒有得比


椰菜絲沙律淋上芥辣醬或芝麻醬後,什能不再加添


再去近期人氣甜品店的Via Tokyo


店內只有十幾個位,所以也需時入坐


品種看似繁多,但其實大同小異


Afogatto咖啡不夠熱,做不到冰火效果,但有好處是不怕雪糕溶得快 


生果白玉紅豆綠茶


相對綠茶沒有cha cha的濃,奶味較重,我喜愛後者居多;相反我幾喜歡它的牛奶雪糕,軟滑香濃奶味

30 則留言:

  1. 銀座同橫濱2間我都無食過佢哋嘅豬扒同吉列~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀座我直情都未去過.......橫濱就食過佢嘅club sandwich tea set咋~~~~

      刪除
  2. 睇完你個滑蛋豬扒飯我想出手添.

    回覆刪除
  3. 你次次食雪糕都引c我啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...雪糕真係好好味架
      不過成日睇妳D油雞夠引C我啦

      刪除
  4. 生果白玉紅豆綠茶....多彩多果, 好吸引呀 !

    回覆刪除
  5. 晩餐同甜品都好吸引呀!

    回覆刪除
  6. 呢間甜品屋一定要試下,勁中意食任何綠茶味既甜品!

    回覆刪除
  7. 椰菜絲+芝麻醬,真係好好味
    全晚都是日式.....好似去左日本咁樣^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想去日本,我有10年冇去過啦@@

      刪除
  8. 炸物我一般般,甜品啱我D,不過好奇怪,雖然我鍾意綠茶甜品、綠茶硬雪糕,但如果係軟雪糕,我又會鍾意牛奶味多D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好like炸嘢㗎,不過驚肥所以較少食
      咁原味牛奶軟雪糕又確係好味D嘅

      刪除
  9. 我去過沙田銀座,但果次中午食完, 漏了一個下午,回家狂灌濃鐵觀音才解漏,我覺得是油的問題。

    回覆刪除
  10. 咦, 仲以為via tokyo綠茶味會濃過cha cha, 原來相反架?

    回覆刪除
    回覆
    1. cha cha好食D,我記得草家講過cha cha好D

      刪除
  11. 我中意炸野呀,下次去試下先得

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!同妳一樣,不過妳有quota多過我:p

      刪除
  12. Oil,
    -我好鐘意食豬扒㗎! 日式啲炸豬扒, 更鐘意! 自己整唔到, 一定出去食先好味
    -好鐘意你食完一間舖頭, 之後轉場, 食第二啲嘢, 感覺好好玩.
    -啲軟雪糕好正.....依日幾perfect!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!大家口味相同呢
      係屋企整唔到,所以唯有山街食啦...
      食完熱氣野,再食冰凍雪糕,好滿足呢:)

      刪除