2014年2月26日 星期三

農曆生日


123(星期四)


是日農曆年廿三,是灶君旦也是老公舊曆生日

舊曆生日棄中揀西,去英倫風格的酒吧Bulldog's Bar and Grill


點解?因為用Enterainer有買一送一優惠

天氣凍唔揀outdoor,但indoor又唔太好坐,最後揀門口位置,可望對岸之餘又唔駛露天食風


除了一般的漢堡、意粉外,仲有傳統的英倫菜


好貼心的酒牌,介紹每種酒品之餘,也介紹配什麼食物最好的


Bulldog burger blur


大大塊的blue cheese太過霸道又過鹹,完全掩蓋肉味


但漢堡扒亦不滯,也是不要求的medium rareMain st deli.....還是覺得妳最好


反而配菜沙律及肥大肉厚的粗薯條最欣賞,外脆外軟


Macaroni Cheese...其實都不算macaroni,它是將penne切開一粒粒


焗得唔夠金黃,但見到拉絲的芝士,也很心動。入口只是淡淡的mozzarella,沒有主要車打的濃郁帶鹹 ,難怪色澤不夠金黃


兩杯酒+兩個主菜只係$300,好抵

本來仲想食甜品,又唔多吸引,於是走去K11 SmileFroyo

 

20 則留言:

  1. 好英式, 最中意食呢種薯條!每次我都最buy你介紹既甜品..hehe
    喂喂, 想問你上次去香港仔果間食海鮮其實係邊間??想訂呀^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜品?食妳整個D仲正啦,哈哈
      個度要熟人帶,自己訂唔到架

      刪除
  2. 買一送一又真係幾抵食喎^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好抵架,如果冇買一送一,要加多百幾蚊呢

      刪除
  3. 原來妳都有用entertainer :)
    我都試過burger+blue cheese,都覺得唔太夾,試過加mango sauce,甜甜地,仲好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同係朋友夾份買entertainer個平書,每人俾百幾蚊,已可以有好多間餐廳買一送一,真係抵晒
      我好鐘意食blue cheese + burger架,係Main st deli整得好好食架

      刪除
  4. Burger 我好耐未食過, 我都搞到有d 心動同流口水

    回覆刪除
  5. 見你咁寫..........間pubs麻麻哋咁喎~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有買一送一咪抵囉,如正價我唔會再食囉

      刪除
  6. 兩杯酒+兩個主菜真係好抵

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有Enterainer囉:p
      好彩早買,依家買要$5xx了

      刪除
  7. 依間都想想去食呀, 或者聽日出動, hehe

    回覆刪除
  8. Burger塊扒好厚呀! Macaroni Cheese好正啊~ 有年聖誕想同D FD黎食飯, 不過max charge都幾貴, 所以放棄左, 原來平日黎食又幾抵喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕更係貴啦,而且我有coupon,所以更加抵

      刪除
  9. Oli:
    ~生日至緊要食得開心。 我鐘意餐廳個環境. 祝你先生身體健康, 心想事成.
    ~有優惠, 食得更HAPPY. 而且, 優惠黎講, 啲食物都交足貨!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝妳
      雖然唔係好好食,但以這個價錢,就好抵

      刪除