2014年2月5日 星期三

馬到功成


今日係年初六,同大家拜個年,祝大家馬年進步、馬年當旺、龍馬精神


今年係食年糕最多的一年,幾乎早、午、晚都糕糕糕...

初一、二都係例牌活動

初一去完奶奶、媽媽屋企,就去舅父屋企開大食會

為免初一花車巡遊封路,一行12人去奧海霸王山莊食飯,估唔到水準唔錯


初二中午係奶奶食開年飯


晚夜返外家再食多餐開年飯


而今年初三就同貓友團拜,Tea time來個全糕宴


K作娛興節目

 
玩到9點幾才食開年飯

 
上天枱放煙花,係香港第一次玩咋


到零晨一點幾來個糖水作宵夜


同場加映靚仔TiTi


初四終於係屋企了,因為一班好朋友來團拜

有的去了打波、有的就留黎度開餐


膽粗粗用了個新食譜做心太軟


當然唔少得探大細B


草草影得佢地兩兄弟好靚仔呢

 
Chloe真係好cute ar

之後浩浩蕩蕩去金滬庭食開年飯兼同老公慶祝大壽,13人叫了22款,真開心


一連四日的農曆新年假期,眨下眼就過完了

46 則留言:

  1. 第一幅相影得契b好傻、好可愛
    契b、細b越來越有兄弟相

    回覆刪除
    回覆
    1. 比起細B、契B真係成個傻仔樣架,因為細B醒好多
      我都覺佢地越來越似樣,如果細B再肥D就更架似啦

      刪除
  2. 新年食得好豐富,細b好識嘆咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個新年食到肥晒><
      其實兩隻B都好鬼識嘆,每日都係訓、食、玩

      刪除
  3. oli...新年節目豐富, 食也豐富....自己做心太軟, ok喎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個新年食到肥晒啦><
      今次用左個新食譜,而個磅又壞左,冇得量份量,整出來都叫做OK啦

      刪除
  4. 新春假期梗係吃喝玩樂喇,所以時間真係過得好快,今日已經到左年初六lu。

    回覆刪除
    回覆
    1. 初七啦今日,下星期就十五元霄啦,真係眨下眼就過

      刪除
  5. Oli,
    -見你每年都去舅父度拜年兼飲酒和食芝士. 你老公又鐘意飲酒, 你老公一定好受你舅父歡迎! 哈
    -新年放四日假期, 你都spend 一半時間去長輩家食飯. 你好好呀!
    -新年飲飲食食, 好熱鬧. 今年多兩隻大細B, 仲更加熱鬧.
    -你準備好多食物比朋友, 夜晚仲食到咁多食物, 你啲朋友都好鐘意食嘢! 祝新年快樂, 身體健康.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,妳咁醒既?我舅父真係幾鐘意佢架,大家可以互相暢飲,好happy
      其實每年初一、二都係例行公事,初三之後先會約朋友
      依家有大細B後,唔止熱鬧左,仲逗多左利是tim :p
      物以累贅ma,我識親D朋友都好鐘意食,哈哈
      我都祝妳心想事成、萬事勝意

      刪除
  6. 嗰日我都偷咗D時間見matthew&chloe好掛住小兄妹呢見一陣都好開心,叫matthew同我say bye時佢仲話唔得添真係心都甜晒^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,知道Yan去妳到的話,早知叫埋妳一齊過黎玩啦

      刪除
    2. 多謝妳先,佢唔係去我道只係知佢哋喺東涌我又掛住小兄妹呃咗阿yan D 行街時間見佢哋啫hehe~~我等緊天天川菜聚會^0^

      刪除
  7. 我過年都系go go go,食到依家仲有半底馬碲糕系雪櫃!
    大細B,我仲未黎咸你地,he he!

    回覆刪除
    回覆
    1. 實有機會咸佢地既,搵日約埋其他貓友一齊過黎玩啦

      刪除
  8. 契B細B, 新年進步! 一團和氣! 祝你地一家大細身體健康! 萬事如意! 去多D旅行~

    回覆刪除
    回覆
    1. 承妳貴言...我都祝妳一家幸福快樂、心想事成^^

      刪除
  9. 新年每日都活動豐富.........比返工仲忙呀.........多謝招持........又可以同大細b玩........又可以做吓運動..........我都玩得好開心呀~~~~

    回覆刪除
  10. 天枱放煙花>> 呢個係罪證. 快快delete咗佢啦.

    回覆刪除
  11. 餐餐都肚滿腸肥呀~~~哈哈!!
    祝一家四口.....四萬咁口^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個新年食到肥晒啦,之後要閉關先得啦><
      多謝妳^^

      刪除
  12. Oli 過新年日日精彩呀!

    回覆刪除
  13. 好多謝妳招待我地同埋一直俾我匿o係妳房影兩兄弟就真 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要多謝妳幫佢地影左咁多靚相就真啦:D

      刪除
  14. 節目咁豐富,日日食唔停,仲要一日食兩餐鮑魚咁正,好羨慕呢!
    祝馬年更有食神,食極都咁fit!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實呢...我唔太鐘意食鮑魚架,我寧願煎條紅衫魚囉:p
      食極都咁fit真係最岩晒,多謝妳^^

      刪除
  15. 真係好豐富喎!! 新年係増磅節日 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔敢上磅啦,之後要閉關先得啦...

      刪除
  16. 妳個心太軟好味到無朋友呀!! 簡直急不及待又想再黎了~~~ :D

    回覆刪除
  17. 恭喜發財呀!!!!
    我今年都食咗好多糕, 搞到我唔敢上磅 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 心想事成、萬事勝意
      今年新年真係食左好多野,我真係好驚上磅丫><

      刪除
  18. 新年快樂!祝你們一家馬年行大運,食多D好野

    回覆刪除
  19. 節目好豐富a~有得玩有得食~祝你萬事如意~樂逍遙

    回覆刪除
  20. 我超中意你整的心太軟
    自己整左次...都係你既好食d

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝賞面:)
      不過妳唔好玩啦,我覺得妳都會整得好食,我想試丫

      刪除