2014年2月21日 星期五

第三餐川菜

118(星期六)


朋友議提遊完南丫島出來食川菜,雖然我一個星期內食了三次川菜,對我來講當然冇問題
朋友們叫我發板,大家對我期望咁高,我當然不容有失

心目中有好幾間心水,為安全起見都要問下達人劉總,最後鎖定巴蜀風
 
其實半年前因劉總之名,來過試了其水準,評價不俗,對它野蠻有信心

夫妻肺片-花椒、八角將一碟普通的牛雜,改頭換面;薄薄的牛肚、牛心、牛脷注滿麻辣鮮香,入口嫩滑無渣

口水雞-雞肉嫩滑,淋上香麻紅油,灑上花生、蔥花,香味隨之撲鼻而來;辣油直接決定這菜的味道,就算雞肉雖好,都要辣油扶


涼衣白肉-師專刀章細膩,一片一片腩肉、青瓜雙間,沒有一點肥膩感,點上其醬油更添滋味,朋友們還用辣汁來撈白飯


醋溜土豆絲炒得通透爽口,味道微酸醒胃


食辣子雞時又係尋寶遊戲時間,雞粒炸到脆口不乾身,而花椒的威力發揮的淋漓盡致,每粒也充滿花椒香;但與滿江紅比還差一點點,因為缺乏腰果的香口


原條酸菜魚,雖不是用桂魚肉,但肉質細滑;湯底濃厚,滿有魚鮮及酸菜的酸香,但我還是鐘情墊底的薯粉,QQ又入味


薑汁芥蘭,爽嫩脆綠,雖有薑汁,但仍驅不了芥蘭本身的苦澀味


煎蔥油餅


但因為薯粉才叫酸辣薯粉,雖然我不太愛酸辣,但這個汁做到酸、辣度平衡


幸好其保持水準,沒有係朋友面前失威,哈哈

32 則留言:

  1. 你提議得既一定冇失拖啦! 噚晚我都突然想食辣, 但又夜費事行去天天咁遠, 於是去左間渝家菜食酸辣粉, 口水雞都OK呀

    回覆刪除
  2. 唔使恨喇今晚有得食期待^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心識到妳^^
      尋日早走唔好思意,遲D我地再食過

      刪除
    2. 唔緊要我哋大把機會再食過^0^btw尋晚我都食得好開心呢!!

      刪除
  3. Oli,
    -川菜, 見到紅bob bob的辣椒, 辣油, 好正.
    -我聽人講,整川菜啲用料,係可以去濕, 香港又比較朝濕, 其實都幾啱食. 而我愛辣, 每次見到你post 啲川菜相, 都想食啲辣嘢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能川菜多數都係紅色,所以特別吸引
      妳個邊有冇川菜食架?好少見妳食

      刪除
  4. 好犀利一星期食3次, 我頂晒都係一星期1次, 腸胃唔得!
    好中意涼衣白肉個造型, 反而最想食蔥油餅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我腸胃都唔好,依家開始食少D架啦

      刪除
  5. 涼衣白肉...我最 LIKE
    川菜, 就是辣得好味.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個涼衣白肉做得唔錯,刀功又好
      哈哈...冇錯川菜辣得好,我食極不厭呢

      刪除
  6. 辣足一星期,包你一定去濕^^~~~哈哈

    回覆刪除
  7. 將來我一定記得搵你哋兩位做顧問,等我可以陪嗜辣嘅親人食川菜;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳記得喎,返黎記得搵我地食飯

      刪除
    2. 幾時返黎呀? 記住搵我地啦!

      刪除
    3. 計劃係15年底,如果成事,一定一定會搵你哋呀!!

      刪除
    4. 出年...好快就到啦,期待妳返嚟:)

      刪除
  8. 涼衣白肉..呢道菜有趣。

    回覆刪除
  9. 醋溜土豆絲最想試下, 甜酸酸的是嗎?

    回覆刪除
  10. 成日食辣嘢妳皮膚一定好靚 ︿︿

    回覆刪除
    回覆
    1. 更係不是啦,我成日食刺激嘢,D皮膚唔好><

      刪除