2014年2月17日 星期一

南丫島一日遊

1月18日(星期六)


原本約定19號行狗狗百萬行,最後變了早一日出發去南丫島

平時由索古彎出發,今次調轉由榕樹灣出發


去到榕樹灣本來想去南島書虫,不過太早冇開,所以求其搵間茶記 


唉...唔好食的



食飽起行,出發前先行曬冷 


當日天氣相當好,風和日麗


未行到三份一已開第二餐,食出名的滑滑豆腐花


原來佢D魚蛋豬皮都唔錯


南丫島都有個義工組織,原本以前呢度有好多貓貓


但全程只見到兩隻貓貓



見到三枝煙筒,行到差唔一半路程啦


好容易就黎到索古灣




黎到終點,當然唔少得食茶果、糯米滋啦


5點幾已開始日落


日落真係好靚,係時候要返出香港啦

35 則留言:

  1. 隻貓掛咗喺繩上.........好似4腳蛇咁.........好可愛............而且日落好靚添~~~~

    回覆刪除
  2. 好掛住一月時既天氣呀! 又和暖又好天! 日落好靚呀!
    行到日落, 行咁耐既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一月真係好好天,二月又凍又陰天,唔鐘意
      因為我地搭11:30入去,食完野、買下野、又hea下,所以行左好耐先到索古灣

      刪除
  3. N年前嘅男友鍾意行山,我哋成日行南丫島,你呢篇俾咗啲回憶我呀。

    回覆刪除
  4. 都唔知幾耐無去南丫島了。

    回覆刪除
  5. 南丫島環境舒適,我都喜歡去行下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意去南丫島,我久唔久就去一次架

      刪除
  6. 好岩呀!我尋日突然發現我屋企樓下有船直接去南丫島, 勁方便, 大家仲話等無咁凍搵日去行下, 到時可以參考你個post去食,玩,行..hehe

    回覆刪除
  7. 我通常行完南Y島, 才去食嘢.....咁食乜都必定好味....!

    回覆刪除
  8. 拎住咁多"架生"行山,好pro之餘,都好辛苦喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我起扮晒嘢,懶pro咋:p
      其實都唔重嘅,我日日都拎住部相

      刪除
  9. Oli:
    ~你哋啲相機好專業, 我而家用手機影就算!!
    ~香港行山, 都樂趣啲, 好多野食, 真係行一陣就有野食!!
    ~茶果、糯米滋----而家都唔係度度有得食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我日日都會帶住部相機架,方便隨時可以影ma
      南丫島係一星程度,咪可以行一陣就有野食,如果行D5、6星個D山,要行6、7個鐘都唔會有野食架,一定要帶乾糧去呢
      尤其是茶果係市區真係好少有呢

      刪除
  10. 南島風景好靚呀, 諗起Matthew出世後我都冇再去啦

    回覆刪除
  11. D相好靚呀,OLI影得好好呢
    果間貓貓的店..我妹入過去買野嫁,好似係支持佢地營運咁上下的

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝先,不過有好多都係thomas影架呢:p
      我都係果間貓店買左好多野...hehe

      刪除
  12. 茶果正喎。夕陽好靚!

    回覆刪除
  13. 我次次都係由索古彎行去榕樹灣架, 不過已經好耐冇行 lu, 見到你呢篇 blog, 我又想去行吓 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次由榕樹灣行過去咋
      想去就去啦,真係幾舒服的

      刪除
  14. Wei Wei, 你拍的照片很有美感, 我以為你去了歐洲丫❣

    我在blogspot 也寫了一篇有關於寵物情緣的文章 , 歡迎你有空到來探訪。 ≧∇≦
    http://anngo2.blogspot.hk

    回覆刪除