2015年7月24日 星期五

難食的pizza

530(星期六)


老公近來很忙,星期六也要返工,我就唯有獨自行街shopping(其實我好鐘意攝時間是自己一個周圍行)夜晚才會合他食飯

每次由尖東搭地鐵都會經過Roccos,出面是酒吧


入面才是用餐區,看來客人是飲酒、Happy Hour的多....到後來才知道原因呢

侍應姐姐推介的Cheese Steak Sandwich

加了洋蔥及cream cheese 的牛肉,沒錯是很惹味,可惜韌到怎也扯不開,而包身只是輕微烤烘,最怕脆與不脆之間,難哽得下

薯條及沙律反而早早給我們幹掉

選了我鐘意的四色芝士Quatro Formaggi,好懷疑真的是否有4款芝士,何解沒有芝士香,又沒有經典的拉絲場面;薄餅底雖而薄,惟毫無脆口,似乎烘得未熟透,還有一朕麵粉味

一句講完,無下次

20 則留言:

  1. 搭西鐡都常常經過,吸引好多鬼佬架
    有朕麵粉味........依~~@@''

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係成日經過,都好多人,以為好好食啦,原來"瀨"左野

      刪除
  2. pizza無得拉絲+唔夠熟係低級錯誤啦!
    其實我都好enjoy間唔中一條友行街shopping!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得pizza hut好食過佢
      一個人行自由自在,鐘意行邊就行邊,好正!

      刪除
  3. 其實我好鐘意攝時間是自己一個周圍行>>
    開始靜觀自己的世界。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我鐘意自己行,可以自己鐘意去邊就去邊,唔駛就人
      開始靜觀自己世界>>>咁犀利??

      刪除
  4. 我有時都好怕吃牛肉包....這類包包....
    就是怕牛肉太韌....捨掉又可惜, 但又吃不下....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係係係,好怕韌牛肉,好多時都食唔到靚的牛,真係嘥錢嘥quota
      因為我見menu話係招牌菜,我先叫咋,點知....

      刪除
  5. "攝時間"---->我初時睇錯攝影時間,心諗,咁pro嘅!XD 咁妳嗰日有無收穫呀?

    間餐廳唔知係咪預咗客人幾杯到肚就唔知食物難食呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈....妳好似我丫,成日睇錯野:p
      我估應該有收穫掛,因為太耐唔係好記得

      間餐廳唔知係咪預咗客人幾杯到肚就唔知食物難食呢!>>>哈哈,我懷疑都係

      刪除
  6. Oli:
    ~難得出去食, 食到間唔太岩自己口味嘅餐廳, 有啲掃興.
    ~我以前都喜歡自己一個攝時間周圍行, 但搬咗黎溫哥華, 依個感覺越來越少, 想同Brian 兩個人多啲. 所以, 真係好想好想快啲找到新地方, 同Brian 兩個人生活.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,有時食到唔好食野好冇癮囉
      都估到啦,妳地咁sweet,希望妳地快D搵到啦,有冇開始搵呀?

      刪除
  7. 其實D食肆做到咁真係嬲, 點解做生意要咁差 !!

    回覆刪除