2015年7月1日 星期三

熱熱熱 I

講了去赤柱、舂磡角好耐,老公一直在忙,終於6月頭有機會去了
 
我地係中環搭6號車,因為唔經舂磡角,所以提早落車行入去

離遠好隱約望到海洋公園

其實當日好好天,出晒汗.....但間唔中都有幾舊烏雲


目的地到了...

大家認唔認得呢,N年前KTV或者劇集都會係呢度取景

望出去海景好舒服呢


 
竟然見到有隻浪浪,好彩早有準備


係時候行番出赤柱


經過觀音寺入有一座幾高的觀音,不過冇影到
 
到了赤柱廣場,有個情人觀景台,新建的?以前唔覺有
 
好似外國的鎖橋,不過係掛了五顏六色的膠牌

狗狗好乖的係Taste門口等住人,狗狗真係好忠心,唔好輕易棄養
 
行到大街啦
 

又見到貓貓啦,不過呢隻係舖頭貓,睇下佢瞓得幾疏乎

行到軍人墳場,不過冇上去


行到聖士堤反灣落驟雨,避一避先



 
係時侯夠鐘意食lu...

22 則留言:

  1. 嘩!妳行一日嘅行山/遠足路程,夠我行一年啦!^^"

    咁熱又行咁多路都帶備貓糧比街貓開餐,仲舖好哂地方裝住,好細心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係化?我行左三、四個鐘咋喎,而且今次段路幾好行,唔辛苦呢
      其實個袋貓糧係準備夜晚返去餵我樓下D浪浪架,不過當時見到咪俾佢食住先囉

      刪除
  2. 真係抵妳食極都咁slim o既~~~ ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有借有還,因為食得多,所以要還債:p

      刪除
  3. 回覆
    1. 一路行一路流汗,不過天氣好好,心情都蓋過晒

      刪除
  4. 呢段路要行幾耐先到赤柱大街呀?

    回覆刪除
  5. 嘩~~~ 好熱, 望到都頂唔順

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好熱架!不過咁好天,熱下都冇所謂啦

      刪除
  6. 嘩,行咁耐,真係好勁,想當年我都好中意去過軍人墳場個邊,覺得好安靜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係好勁咋,條路都唔算好長
      妳同Mr.Wu行個度去拍拖呀?

      刪除
  7. 哩日行左好多路,咁熱消脂一流呀^^

    回覆刪除
  8. 秋天我都中意咁行入赤柱,但而家夏天真係會熱瓜我。唔怪你咁fit.....而我咁肥....hahah

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪反啦fit,我唔肥但唔係好瘦囉
      其實出一身汗再沖涼好C服架

      刪除
  9. 原來你係去行山....好勁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 行左三、四個鐘啦,唔算好耐,所以唔勁呢;p

      刪除