2015年6月29日 星期一

母親節去懷舊

510(星期日)


十多年前加太賀簡直是紅透半邊天,未食過就不是潮人,當年訂位也要好幾個星期,就算訂了位也要等

今次是母親節,適逢慶祝細妹新居入伙,而加太賀就在新居附近,索性就去懷緬一番

有十年以上無來過,環境好像依舊,是日節慶難免坐滿食客

選擇多的是,最後揀了四人套餐再加一個焗飯及花之戀

來枝清酒慶祝母親節

套餐送的麵豉湯

雜錦魚生併盤一共有五款剌身,尚算新鮮

炸蝦野菜天婦羅應該是新鮮即炸,熱辣脆口,最重要是炸漿適中,厚度恰到好處

牛肉炒野菜這道非常健康,因為毫無味道

網燒雞扒未夠火喉,皮不夠爽脆

鹽燒秋刀魚,燒到魚油滲透出來,令到皮香肉嫩

炒野菜烏冬幾乎只是雜菜,可能烏冬來貨交的關係,因為它不是用普通的平價的即食烏冬,質地爽而滑,應該是成本較高的急凍烏冬

甚可不吃的花之戀,這個是經典之作,之後有不少食肆也效法它

香菇蚌膏蟹籽焗飯,其實好有興趣知道蚌膏從何而來,味道尚可,就是飯身稔了一點

雖然好飽,我也另叫一客綠茶雪糕獨享

最後不少得是雪糕糯米滋

其實四人餐份量不少,雖然額外另加兩款,我們六個人未能給它消滅

21 則留言:

  1. 我以前喺附近返暑期工, 成日去加太賀食lunch架~~ 而家仲係成條加太賀街咁多間舖呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似仲有咁多間舖,不過肯定就冇以前咁多人
      其實個位好隔涉,真唔明白以前有咁多人食

      刪除
  2. 我起碼10年冇幫襯遛過加太賀了

    回覆刪除
    回覆
    1. m2 la,依家有咁多選擇,唔駛專登去,個度又唔就腳

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係N年前去過,個都咁唔方便,都好才專登去

      刪除
  4. 想當年, 佢直情出埋信用卡.

    回覆刪除
  5. this restaurant is 2 mins from my office in HK!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪好耐之前架啦?妳又幾時再返黎呀?

      刪除
  6. 我大鄉里出城,完全唔識呢間餐廳添!^^"

    恭喜妹妹新居入伙呢!妳有無幫手搬屋執野呢?;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳唔識都唔緊要,依家香港有好多好過佢既日本餐廳
      多謝妳^^我更冇啦,哈哈

      刪除
  7. 發以前也住附近,但不知為何到現在也沒有幫襯過,可能我真個是潮人

    回覆刪除
  8. 講真..我一次都未去過, 我認我唔係潮人..haha
    但睇落好好食, 個裝修睇落唔似香港餐廳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢紅時妳仲細囉,唔去過唔出奇:p
      以這個價錢,味道一般啦,我覺得以前好D食,咁裝修又幾似日本居酒屋既

      刪除