2015年6月15日 星期一

去自助山食自助餐

425(星期六)


近期全城熱點自助餐,莫過於是澳門葡京旗下的過江龍自助山;心知要早多月訂才有位,不想做「羊咩」打算熱潮退去才一嚐心願 

好姊妹早早就訂了位,可惜有事去不了。拉了我與另一姊妹補上,省卻我親身訂位及要等多個月才食到的時間

位於合和62樓旋轉位置,要轉三次升降電梯才能到達,其中要轉乘觀光電梯
這個位置前前後後已做過多間餐廳

傳聞說日日爆滿,已預計要大排長龍排隊攞食,當日只是78成滿,坐得鬆動、舒服,相信好多人似我姊妹一樣,一早預訂最後來不了

相信香港人對於自助餐吃得多,不覺有什麼特別,而這裡的主要賣點應是360度飽覽維港兩岸、中環、跑馬地及半山等景緻



未到食物專櫃,已被一列長長的自助餐酒櫃攝住

多款沙律、冷盤、刺身

即開生蠔、阿拉斯加蟹腳,麵包蟹等海鮮

繼而是長長的熱盤區,還有上層的中點部、燒味部、即炸天婦羅及串燒等
 

還是甜品專櫃最吸引我

顏色鮮艷、奪目的馬卡龍


設計特別的層層鍍金朱古力噴泉

新鮮爽脆的沙律菜

肥美鮮甜刺身

即開美國生蠔

勁爆橙紅蟹膏的麵包蟹


有點驚喜的熱辣辣籠仔點心

肉嫩多汁的肉眼扒

其他的熱盤也不錯

輪到甜品了,一件一口非常精緻

雪糕只得四款,但自家製香甜美味

雪糕加窩夫是美味的配搭

臨走時已預訂8月尾為媽媽慶生,到時可再嚐晚餐水準,又可以欣賞迷人夜景,視覺、味覺也大飽滿腹

16 則留言:

  1. 好吸引, 睇到好肚餓 tim XP

    回覆刪除
  2. 睇完妳食評, 我都好想搵日lunch去食添~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦!
      對於我食lunch好抵,因為早餐唔駛食留肚食lunch,食完lunch飽到夜晚唔駛食,一日只食一餐搞掂

      刪除
  3. 好多款式食物呀,睇到我流晒口水添﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 款式不算少,而且仲可以睇晒香港九龍tim

      刪除
  4. 回覆
    1. 咁妳同大爺食夜晚睇夜景啦,好浪漫

      刪除
  5. 太多食物,唔知食得邊樣.

    回覆刪除
  6. 本來想問妳覺得呢餐掂唔掂,不過見妳已經訂埋位同媽媽再嚟,應該依然值得一試呢!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實以食物來講同一般自助餐差不多,但勝在可以睇維港兩港景色,這個是賣點
      我今次睇左日景,下次可以睇夜景:p

      刪除
  7. 我去過澳門o個間,好正.

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳門反而未去過....不過我有好幾年未去過澳門了

      刪除
  8. 怪不得一開dinner buffet便要訂到8月

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實可以walk in博下有冇位,因為有唔少人甩底,我見個日有唔少吉位

      刪除