2015年6月26日 星期五

甜品後正餐

55(星期二)

食擺飯前甜品,轉角再來許榮記食正餐


八大必叫食物.....我是在網上看到叉燒炒蛋飯才欽選它的
 
招牌魚片頭河一碗只有4件似少了一點,魚片河果然彈牙有魚香

河粉幼身細滑

上枱看到已大打折扣,蛋炒得不算太老,叉燒乾的有點刺口,唯一是白飯夠硬夠爽,這種飯質最合我胃口

$9可有油菜,蠔油好平?好似唔駛錢的,舖滿綠色的芥蘭上

網上說它的服務不好,我就覺得不錯


16 則留言:

  1. 我至從發現我屋企樓下有正魚蛋之後, 好耐無食過出面D粉麵檔了!!^^
    下次你過開我呢頭, 可以去睇下D魚檔有無賣佢地自打果D魚片, 好正架!!

    回覆刪除
  2. 其實叉燒炒蛋自己都可以整,我食油莱好怕太多蠔油.

    回覆刪除
    回覆
    1. 自整懶整ma :p
      平時我會叫少蠔油,但個次一時忘記左

      刪除
  3. 碗魚片頭東東好似幾正喎,可能老公會有興趣試。佢好鍾意食魚皮蛟呀,魚扎呀,魚片頭呢D嘢架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳麻麻咋?
      魚片頭我就鐘意,魚皮蛟就嫌佢多油

      刪除
    2. 除咗魚皮餃,我未食過其他呢!

      刪除
  4. 魚蛋, 金錢肚, 我啱呀, 記低佢先.

    回覆刪除
  5. 蠔油真係好似唔駛錢,好少可落咁多^^

    回覆刪除