2015年6月5日 星期五

開年lunch

33(星期二)


約了好友食開年lunch,與她食新年第一餐,索性找一間好少少,可以膝足長談
Flint Grill & Bar即是以前JW California位置


入門口就是酒吧區

再延伸一排酒櫃

才來到用餐區,是走型格路線,就連侍應哥哥姐姐也是牛仔褲的casual wear


Set Lunch以數量及種類來計價,我同朋友也是要兩道菜,不過佢要頭盤,我要甜品

普通的餐包,勝在新鮮出爐,熱熱鬆軟

她的蘑菇湯十分濃稠,每口也細滑綿蜜

我的主菜是10oz 肉眼扒

我是要medium rare,還是侍應姐姐聽錯我要medium well,沒有血淋淋的場面、也沒有呈粉紅的嫩肉,這近乎是well done的牛扒,難明當時我不叫退換

配以香滑薯蓉

還有一小兜的沙律,要讚一讚自己沒有要三道菜頭盤的凱撒沙律的明智決定

朋友的慢煮鱸魚,白裡透粉嫩的魚肉,細緻鮮香

甜品揀了Chocolate and  Whisky  Cake配雲尼拿雪糕,一黑一白的半球體

外層是朱古力脆皮,內裡是濕潤的朱古力蛋糕,可是酒味相當之重,我無法將它消滅

最後要來飲熱檸茶來解滯

11 則留言:

  1. 差不多全熟嘅牛扒,我真係無能為力,不過,啱我老公,佢最驚血淋淋嘅牛牛,所以我哋一齊食嘅話,通常會叫medium, 叫做互相遷就下啦,哈哈!

    咁呢餐食咗幾耐呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實Medium我都覺得熟得滯,最好Medium rare,有少少血水出就最正
      好在Thomas都鐘意血淋淋的:p
      好似食左個零鐘掛,幾個月前,唔係好記得啦

      刪除
  2. 咁都聽錯,真係胃口大減
    酒味太濃又是接受不了

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以個日唔多好彩,揀左兩樣野都麻麻地
      朋友揀個D就唔錯

      刪除
  3. 心水list太長喇, 我都仲未去試添 :p

    回覆刪除
  4. Oli:
    ~依家啲餐廳嘅裝修好有風格, 餐廳環境望落去已經好舒服!!
    ~你喜歡食血淋淋steak?? 我要睇咩場合啦, 先會點order steak.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意食半生熟個D,有少少血水個D最好食
      點解要睇場合呀?

      刪除
  5. Chocolate and Whisky Cake 賣相幾靚! 不過太酒唔好食.

    回覆刪除
  6. 塊扒咁熟咪好嚡囉,嘥哂!

    回覆刪除