2015年6月3日 星期三

沾沾麵


528(星期四)


拉麵風熱潮似乎退卻,另一股日本麵風又興起...沾麵店在近年成行成市,不是崇羸的我,沒有立即去湊熱鬧

今天朋友提議試試富士山55,原來富山在日本已有多家分店,香港這間是特許經營,但沿用主店的裝潢,品質也有日本嚴格監控,務求與當地同一出徹

店子的吉祥物杯子

也有現成的麵供客人買回家

牆上有掛鉤,客人可將隨身包包掛上,很貼心的設計

教客人正宗沾麵食法

枱上有座電磁爐用來做什麼呢?

自選醬汁/湯底、選擇麵身的硬軟/粗幼度、配菜等.....多種配搭任君選擇

嗜辣的我同Maggie來個中辣的辛辣沾麵,醬汁很濃稠,而且辣度清晰有層次,不會只得死辣的單調

麵比一般拉麵來得粗身,才可索盡醬汁精華,而且吃起來更富彈牙口感

原來電磁爐的作用,是方便客人可將沾麵的醬汁翻熱,醬汁的溫度較一般湯麵為底,以及用作煮以下的芝士飯

靚靚侍應姐姐將飯、芝士加在我們吃剩的辣汁裡


拉著一絲絲的芝士飯,香濃美味滲滿口中,建議用其他湯汁會好一點,辣汁夠濃,芝士味會被辣味搶去

名古撈麵很喜愛它的醬汁,鹹中帶甜,還混入了生雞蛋、黑豬肉醬,令整碗碗味道更加提升

限定牛介沾麵,呷一口濃厚湯底,牛氣沖天外,還帶有麵豉湯的惹味,所以用的麵也是較粗身9號身較為合襯。湯汁內還有牛腩、牛腸及豬肚入味非常

很愛它的溏心燻蛋,可愛的流心嫩滑甜美;而叉燒較為遜色,乾而柴口

吃了幾款濃味的沾麵後,來個柚子素菜拉麵,感覺十分清新暢快

來了幾客雞軟骨捧作配襯,有燒汁沙律醬、wasabi沙律醬及燒芝士,三款味道不太突出,還是吃回麵吧!


我向來不愛有湯的東西,所以沾麵與拉麵,我會更喜歡前者,二來帶來更滿足的口感

27 則留言:

  1. 沾麵既魔力,難以抗拒,又麵又飯又芝士,超正
    唔洗到日本都可以食到沾麵,我都要去試下^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係冇諗到沾麵係幾好食,我會再想去多次

      刪除
  2. Oli:
    ~好喜歡好喜歡呀! 食麵, 都估唔到有個爐係面前, 用黎整埋飯.
    ~Maggie 係咪好識煮飯嘅blog 友? 我記得你去過她屋企食她啲手勢, 原來她仲喜歡食辣, 我都想識她!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡?因為日本野?我記得妳好鐘意食菜本野
      妳好好記醒喎,佢就係煮野好另的Maggie,而且佢仲好食得辣tim
      妳得閒可探下佢
      http://maggiechiu612.blogspot.hk/

      刪除
  3. 見到佢個湯底都知好濃郁, 再加埋芝士飯真係超正!!我都要去試下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵同飯都好好食,佢尖咀都有間架,可以唔駛專登去銅鑼灣

      刪除
  4. 嘩頂個芝士飯嚇死人咩!!!!即刻勁口水分泌!!!><

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解我留親言都食左我尾嗰句既><
      我今個星期六去!!

      刪除
    2. 呢間係銅鑼灣,都算近妳架
      佢個麵同飯都好好食架,價錢又唔貴
      妳係其他blog留言會唔會有咁既情況架?

      刪除
    3. 其他blog未試過wor, 唔知係咪因為你個blog有廣告彈出, 比我部電腦block左, 響block緊中途我又咁岩post緊message, 所以斬左我條尾..hahaha...好完整既story...hahahha

      刪除
    4. 我個blog有廣告?我見唔到既???點解會咁既><

      刪除
    5. 係yea, 總之有野彈出, 因為block左唔知係咩內容, 仲以為你join左d幫人賣廣告既野tim..hehe

      刪除
  5. 呢間都可以試下喎,希望唔係大排長籠店啦,不過我與辣無緣,都係乖乖地食其他款式好啦,但就算唔鍾意食飯,都一定要試下個芝士撈飯,真係睇相都流哂口水呀!

    有無食到飯後甜品呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有唔辣架,妳可以試唔辣豬骨、櫻花蝦同牛介,食完個麵記得用個D汁來撈芝士飯,這個是必試的

      刪除
  6. 好想同妳地食個日的下場呀~~~

    回覆刪除
  7. 有個電爐都不錯 keep 食物熱點

    回覆刪除
  8. 食完個麵仲食得落個飯? 不過好惹味呀! 幾時先可以同你去食野呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以要share食先得囉
      咁妳幾時返黎啫?

      刪除
  9. 睇到都流口水, 間嘢係邊樹, 要去朝拜下下先!

    回覆刪除