2015年6月1日 星期一

Clipper Lounge

3月20日(星期六)


媽媽、細妹做了幾日Cat Sitter,我答應請她們食番餐

Clipper Lounge是我鐘意buffet之一,無論Tea  & Dinner buffet也不下十次,質數當然無容置疑,價位亦非常超值

新鮮沙律菜、醃製蔬菜;濃郁芝士

雖然好想食佢D麵包,不過無謂浪費quota

大蟹蚶、肉蟹、翡翠螺、長腳蟹、蝦多款鮮甜凍海鮮

刺身、壽司當然唔少得,刺身還是厚切,口感豐富

大大隻的西班牙火腿

冷盤中還有沙律、cold cut

因衛生問題,有多熱盤都冚住晒
 
Lasagne、黃金蝦同Fish & Chips都做得好滋味

牛仔肉外,還有我鐘意的yorkshire pudding

北京烤鴨的賣相就麻麻

最開心當然見到超多甜品

每枱客人也奉送龍蝦及生蠔

沒有豐富的膏,但有啖啖的蝦肉
 
海鮮、刺身真係好新鮮 

肉香豐腴

好多tart類甜品,我至like

6球雪糕...不過係好細球咋

最後餐飲來杯cuppacinno,好完滿啦

18 則留言:

  1. 哎呀,我miss咗ham呀!不過佢D甜品真係超正,勁好味!

    妳嗰晚D鮑魚有無refill呀? 我嗰次等長輩攞完食物返嚟至出去,鮑魚已經無哂啦,仲成晚都無再出現過呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. miss咗都唔緊要啦,仲有咁多美食已補番數
      妳個次有鮑魚呀?我個日冇丫><

      刪除
  2. 隻龍蝦大特寫,引C人,6球雪糕,你的胃同甚麼構造?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個6球好細架咋,不過依家食唔到咁多了,以前8、9球都濕濕碎:p

      刪除
  3. 六球雪糕我想分開一杯杯上^^
    真係好識做,媽&妹一定好樂意再做貓保姆

    回覆刪除
    回覆
    1. 個6球好細架,比匙勺大少少架咋,妳一定會食到啦
      更係要識做啦,如果唔係就冇咁多旅行可以去架
      不過其實都唔係個個都樂意架,終於要山長水遠入黎.....

      刪除
  4. 而家dinner buffet 下下$600,呢間定價算克制,下次部門自助餐我會提議呢間。

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間唔駛600,而且以名氣及質素絶對超值

      刪除
  5. 頂,遊親妳知卜實引到我流哂口水,掃到我好肚餓又冇我食:( 救命呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係化,妳都成日食/煮好野喎,我睇妳個blog都流晒口水啦

      刪除
  6. Oli:
    ~真係好包羅萬有嘅自助餐, 而且食物仲好新鮮!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個自助餐好抵食架,水準、服務當然不再話下,最重要價錢唔貴

      刪除
  7. 見到都想食, 等妹妹好返哂去食黎沖喜先!!!

    回覆刪除