2015年6月19日 星期五

閏蜜聚

4月27日(星期一)


又到一個blue monday,幸好被好友
O小姐叫了出來解悶

目標本來是上環區,好幾間心水餐廳一是早收、一是星期一休息,唯有要O小姐稍移玉腳來中環


突然諗起Lupa,坐落中環已好幾年,我還首次到訪





幾乎沒有客人,因星期一關係?


該餐廳的名廚 Mario Batali的Tasting Manu,價錢相宜,可惜不對胃口,還是散叫算了吧


正當心大心細揀什麼時,侍應姐姐走過來介是主菜包括意粉、肉/扒、薄餅也是買一送一,大家眼睛立即發亮


可能這關係陸陸續續有客到


點菜後,奉上麵包籃有法包、薄脆及grissini,可能肚餓三款也覺好食,只是grissini鹹了少少


竟然有welcome food,cream cheese 上放漬車厘茄,變相是頭盤的蕃茄水牛芝士


O小姐想食羊奶芝士,叫了這個有Sheep's Milk Cheese的Insalata Romana,其實是Caesar的翻版,帕馬臣芝士換了羊奶芝士,又將煙肉麵包糠換了合桃,合桃烘得再脆些就更好


Prosciutto是Parma Ham Pizza,被大量火箭掩蓋;
不是預期般脆薄,油份較重,而餅底又較油膩,吃一塊已有點膩滯,唯一吸引是烘得有點焦燶


又是舖滿大量火箭菜,撥開才見到Rib Eye真身


Medium程度呈現嫩粉紅肉色,牛味頗濃,可借被pizza佔據,吃了兩件已被鹹胃叫停


胃納填得滿滿,不叫甜品似乎對不起自己


Dark Chocolate Molten Cake


朱古力漿慢慢流出來,味道很濃,但沒有帶給很大驚喜


Vanilla Tart with Hazelnut Biscuit配 Fresh Berries Sorbet,這個圓    形是雲尼拿布甸,我們不約而同地放棄;Berries Sorbet過份地添加人做糖,唯獨剩下曲奇餅底可以入口


Mandarin、Leeches、Vanilla雪糕/雪葩,柑桔味道正常、荔枝又是過份的甜,O小姐形容似一粒幾乎熟爛的荔枝味、而我吃到雲尼拿點解是洗潔精味,好恐怖....


估不到竟然甜品也吃剩,不過換來一個愉快的晚上


26 則留言:

  1. 有客人同無客人張相真係好大嘅對比呀!

    咁多火箭菜嘅,好似妳唔食架,唔知有無記錯呢! ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 都估唔到晏D之後都有7、8成客
      妳咁好記醒既,我對火箭菜真係麻麻,不過點菜時真係唔知有咁多火箭菜><

      刪除
  2. 火箭菜平, 用多啲?哈哈.

    回覆刪除
  3. 一早聽朋友講, 依間甜品唔得的。睇黎pizza都唔掂呢 :p

    回覆刪除
  4. 好少見西式餐廳做特賣, 買一送一.

    回覆刪除
  5. 一定係買左好多平箭菜XDD 

    回覆刪除
  6. 如果我嚟就發達了那麼多火箭菜

    回覆刪除
  7. 雲尼拿雪糕竟然有洗潔味 O_O, 有冇問吓餐廳點解?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,我地又冇諗到要問下點解喎

      刪除
  8. 我試過呢間lunch既semi buffet都幾抵食呀! 反而果次甜品又幾好味喎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係我朋友話試過lunch好,所以我先想黎試下囉,原來dinner麻麻

      刪除
  9. 買一送一,多d人去食就抵囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,不過應該唔會再去多次lu

      刪除
  10. 買一送一又幾抵wor.....甜品都食吾哂? 吾似你wor.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為D甜品唔好食囉,連雪糕都唔好食><

      刪除
  11. 不過佢個牛牛係好食既,但買一送一下有D女士好勁呀
    可以叫一人一份 我地果陣都睇到呆左

    回覆刪除