2015年6月24日 星期三

抹茶控

55(星期二)


抹茶甜品在港大行其道,來自台灣御前上茶與本地潮店crossover的「GUM "JENG!"×御前上茶」是近期潮聖之地


我這抺茶控也不甘後人,要搶先一試。好友Oph說過太多人排隊,只試過外賣軟雪糕

為避過人龍,先來個飯前甜品,7點鐘不是食甜品時間,已幾乎9成滿客人,好多人抱這個心態乎?

櫈下有籃可放手袋,尚算貼心

抹茶、焙茶配搭也有十多款甜品選擇

抹茶拿鐵豆腐飲,抹茶latte加豆腐頗有創意的組合,抹茶與奶味平衡,而豆腐聽說是自家製的,入口幾滑溜

紅豆白玉焙茶雪糕,軟雪糕質感較冰一點,食落較清爽,我只覺這茶味輕輕帶過,沒有回甘滋味,焙茶是將綠茶經過加功再炒熱,茶味應更突出,可惜它做不到

抹茶窩夫配抹茶雪糕,抹茶比焙茶濃味一點,如硬要與同類相比,就不及Sweet House Cha ChaVia Tokyo來得甘濃醇香 

反而窩夫來得更濃,濃得苦澀,外層香脆、質感厚軟,只可惜內裡似是未夠熟透的感覺

終於試過便算,沒有給我回頭的理由

22 則留言:

  1. 我好想好想試呀,我係綠茶控!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過呢間麻麻,妳返黎同妳去第二間食

      刪除
  2. 香港的抹茶店, 始終都係Via Tokyo同Sweets House Cha Cha最掂
    其實i Cremeria都唔錯, 係冰左d

    回覆刪除
  3. 我係好早食晚飯嘅人,如果呢個時間去,可能我真係食完晚飯去食甜品啦!

    咁妳嗰晚咪唔會空肚食晚餐囉!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 學咗妳ma,哈!
      先食甜品再食咸好
      早食晚飯咪好,我都鐘意,可以多D時間消化

      刪除
  4. 噢,沒回頭的理由,可惜。
    Citysuper裡的Sweets House Cha Cha 又如何?我只食過它的即烘紅豆餅,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. CS入面個間cha cha更係掂啦,好食過佢好多

      刪除
  5. 我食左佢個抹茶聖代又覺得唔錯喎...老公杯焙茶沙冰都OK

    回覆刪除
  6. Oli:
    ~太喜歡有咁多抹茶甜品選擇, 雖然有啲你話馬馬哋, 但我見抹茶就兩眼發光!! 而且, 依家夏天, 抹茶雪糕好解暑
    ~7點鐘已經咁多人, 食完飯之後嘅時段, 實排長龍

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳返黎啦?好唔好玩呀?
      如果食完飯黎真係好多人架,所以我地未食正餐先黎食左飯前甜品先

      刪除
  7. 抹茶我麻麻地,有兩種食物我認為衹適合原味,做成其他食物就不是那回事,一是抹茶,衹宜沖泡飲用,另一個是士多啤李,當水果吃最好,變成糖呀、餅呀之類總覺得那種甜味好假

    回覆刪除
    回覆
    1. 凡是抺茶我都鐘意,而士多啤梨就睇情況,不過佢都係當水果最好食

      刪除
  8. 我都係抺茶控!!!
    但我最憎排隊.........

    回覆刪除
  9. 上次附近冇甜品食...我又去左
    不過朋友都唔"好"抹茶....但係佢地提議去既
    搞到我超級唔好意思呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次係堂食?咁有冇比第一次外賣好食D呀?

      刪除