2015年6月12日 星期五

法式小扒房

417(星期五)


去年相繼開了三間法國小酒館的扒房,聽說環境、餐點等也有相似之處

是日與老公相識紀念日,又適逢Happy Firday,先試其中一間較方便我的L'Entrecore De Paris




法式Bistro餐廳格局


7點到達,只得三、四枱客人,連最旺場的星期五也不滿客



未點餐已奉上一籃法式麵包,略為微暖溫度,要塗上軟滑牛油才好吃

以有還無選擇的餐牌,因為主要賣點是牛,另一三文魚是給客人另類選擇,兩款套餐也只是$268

還有是日off menu

試了一客蕃茄辣蜆,味道不是鮮、辣並重,而是鹹過於辣

然後是套餐的沙律配合桃,橄欖油欠缺清新芳香,有種厚油味道,且有封口之感,令到蔬菜不夠新鮮爽脆

牛扒及薯條分別用銀碟盛載,再由侍應哥哥分配合客人,客人如吃完後,也可再合加添;但我有點疑惑,侍應們要記得每枱客人的牛扒成熟程度,如我要Well Done,但來了rare....

點了medium rare的薄切牛扒,雖口感不大,但肉呈粉紅、入口軟腍、又富肉香;淋上綠色的蔬菜汁,令人不覺膩滯

幼身薯條沒有薯香,不算特別香脆可口,連愛食的老公,也不願添加

另一主菜三文魚水準普普通通,有點過熟,缺乏嫩滑質感;伴碟的濶條麵有點驚喜,帶咬口的感覺,配上微酸的檸檬汁,很清新怡人

其甜品反而更多選擇,The Tatin Sister Pie是蘋果撻,基層的撻皮不夠堅固,已有明顯缺口,慶幸蘋果清新不會有太多肉桂作陪襯

堪稱全城最好的The Paris Brest,先吃中間的忌廉,My God .....一入口我還以為是蓮蓉,是否我味覺遲鈍,試吃多口才叫自己接受這是榛子忌廉。上下兩層的泡芺富蛋香也軟熟,最後只吃泡芺,剩下厚身的「蓮蓉」

10 則留言:

  1. 襯相識紀念日食餐特別D,好有心思呢! 我自己都唔記得呢日係幾時啦! :P

    似蓮蓉咁大件事? 中間有無咸旦黃呀? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 相識、拍拖個日我都記得架:p
      我都想有咸蛋黃,起碼會吸引我繼續食得去,可惜冇><

      刪除
  2. 好似老麥薯條......
    你就好啦,又有慶祝撐檯腳
    我好怕忌廉既物體,怕怕......難食更加怕怕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得老麥好食過佢囉
      妳究好囉,成日同大爺去旅行
      我其實都麻麻地鐘意,不過好多人讚,咪試下囉....

      刪除
  3. 舊年尾去食仲係好正架, 咁快差左咁多o既... :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者我個日唔好彩,又或者我唔識食:p

      刪除