2013年10月4日 星期五

開倉

9月26日(星期四)

LC半年一度開倉又黎啦,其實我都唔算係Died Dead粉絲,所以等到尾二個日先去,因為唔想同人迫
點知....都係好多人排隊,今年3月開倉時都冇咁多人




排左成粒鐘先入到去又超多人,D野又冇上次咁靚,好多人都為左買而買

今次好多野都睇唔上眼,只買左三隻野,埋單$300,咁又真係好抵

好彩我係FB訂左一對紫色19cm 


仲有一對紫色12cm碗

仲有Susan幫我訂D煲煲、Stoneware....陸續有來....哈哈哈 

同場加映,係開倉買唔夠,最後去左Joyce買左部Firming機,效果唔錯,值得推介


35 則留言:

  1. 我又無咩特別中意LC, 求其有一個用黎炆野就算, 不過佢有D顏色真係令人忍唔到手既..haah
    部firming就係work?點樣見效法呀???

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢炆野係唔錯
      其實我就係鐘意佢夠多顏色,買左有條癮:p
      本來我冇諗住買部firming機,但我見我FD即時做完左邊面後,摸落去真係比右邊面結實左
      而我做左一個禮拜後,摸落塊面真係比以前結實左D

      刪除
    2. 咁講好吸引呀,幾錢呀?

      刪除
  2. 回覆
    1. 我最鐘意LC夠顏色,用起上黎開心D

      刪除
  3. 回覆
    1. 個部紫色好靚呢,我一見到立即想買

      刪除
  4. 香港多好多靚色選擇!
    不過我都係對部機有興趣D,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港唔多架,好多人都郵購先買到咁多顏色
      我上次去丹麥,仲有好多款揀,好開心架
      Friming機?哈哈...

      刪除
  5. hehe...唔係Died Dead粉絲
    但買埋買埋都唔少嫁wo

    回覆刪除
    回覆
    1. 我更係唔係died dead啦,有好多人晨早去排隊
      有D人屋企有3、4十個煲,幾十隻色的stoneware,佢地先勁,我濕濕碎咋

      刪除
  6. 你買咁多用吾用得哂呀?(用吾哂比D我,哈哈哈!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...做得晒架,所以唔俾妳,wahaha....

      刪除
  7. Oli:
    ~其實, 我係fb 見到LC 開倉, 我就諗起你!! 因我想你幫手我買LC. 哈哈~~~ 我鐘意你三個LC 粉色系例嘅碗. 埋單$300. 好抵呢!!!
    ~仲訂咗啲LC 貨!實在去開心啦!
    ~你好顧及自己面部護理!! 部firming 機, 好pro 呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次妳叫我買ma,出年3月又會開倉
      其實訂D野仲靚,咁更係冇開倉咁平啦
      其實我真係接受唔到自己老,所以盡量要keep住自己

      刪除
  8. 3百3隻超抵,不過排餐C係返到。
    FB訂果對色好靚喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 開倉唔買好似唔抵咁,而且仲要排咁耐
      我依家鐘意係FB或郵購訂顏色靚好多

      刪除
  9. dup? 西人仲易老喇。你好有計劃就真,一早未雨綢繆,做firming。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是未雨綢繆㗎,已經開始dup啦><

      刪除
  10. LC廚具 太靚又好好用啦, 所以一定會買多D才好....
    若只得一兩件在家, 我會唔駛得用.....!!

    回覆刪除
  11. 我都唔係fans, 淨係想買D stoneware, 但我25號放工先去, 咩都冇得賣lu....淨係買左set香檳杯同心心ramekin咋

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi妳返嚟啦!
      我都曾經有考慮過買香檳杯㗎,實在好抵,不好又好少飲香檳,最後放棄了

      刪除
  12. 紫色LC真係好靚呀, 精明!!

    回覆刪除