2013年10月7日 星期一

百樂潮州酒家

930(星期一)
多謝PR邀請來到旺角百樂潮州酒家不講不知,原來百樂集團已有48年歷史

先來一杯功夫茶,很甘醇潤喉


Fxile先介紹這隻獺祭,是吃凍蟹的好拍擋

只在泰菜食過螄蚶,原來是潮州的傳統菜式。這個醃獅蚶洗刷的乾乾淨淨,不是血淋淋的賣相,心理上覺得安全很多。入口鮮美非常,另有特別的醬汁醃製,辣中帶甜,更提升鮮美。一粒粒食過不停,是佐酒佳品
 

比起螄蚶,我更加鐘意涼拌魚皮,如海蜇般爽脆,拌了蔥花、蒜頭、辣椒,食得意猶未盡好難才停得口




滷水併盤有鵝肉、鵝肝、豬腳筋及豆腐等,每件也透徹入味之餘,又不會過鹹。特別推介豬腳筋,柔韌十足,膠質非常豐富,我注入了不少骨膠源呢


奪目耀眼的凍花蟹,賣相已夠先聲奪人


巨大的蟹拑,很有霸氣


啖啖鮮味甘甜的蟹肉,還令我回味中


荷蘭煙鱔,先是燻香誘人,久久不散,及後入口爽口有勁,令人回味無窮


煎蠔仔烙-還是廟街的煎蠔餅吸引我,這個漿粉較多,全無香口,就有糊口的感覺


南部美人是另配搭美食的清酒
 

色澤金黃的豆醬龍崗雞煲


將雞醃豆豉後再煮,但我就吃不出豆豉的惹味,只覺雞肉鞋烚不入味


不一樣的欖菜肉碎四季豆,與別不同是這個帶點辣味,令人垂涎三尺


Fxlie為我地準備兩款甜品

蛋白上舖上芋泥,兩者看似互不相干的東西,但大家融合後更加綿蜜細滑,而且香而不甜


炸金瓜餅將南瓜、芋頭切條再炸至金黃,入口不油不膩

兩款甜品又點夠,再另叫多兩款甜品來頂癮

豆沙及奶皇水晶包,我較喜歡豆沙多一點。晶瑩薄透的外層,包住香甜豆沙,吃了一個也不夠喉


很考功夫的反沙芋,起沙脆口的外層,包著炸過的的芋條,我嫌它做得較為硬身


晚跟幾位好食友,飲飽食醉好滿足

41 則留言:

  1. 蛋白芋泥, 尋晚睇may姐都有介紹喎, 唔知係咪同一間呢?
    好耐無食蠔餅啦, 我都係一樣覺得街邊檔最正正!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?尋晚冇睇May,唔知係咪同一間
      好耐冇食街邊檔蠔餅啦,再凍D去食埋煲仔飯同糯米飯

      刪除
  2. 你知唔知隻凍蟹要幾多錢?
    有時去潮州酒家食, 凍蟹真係貴到離譜架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知幾錢丫
      我平時去潮州酒家都好少叫凍蟹食既,而且我對蟹mama地,都原來唔知係貴野:p

      刪除
  3. 我仲以為螄蚶係泰菜獨有 ><

    haitang

    回覆刪除
  4. 以前細個屋企人帶我去食潮州嘢,一盤功夫茶,唔夠一份鐘已經畀我掃晒啦! 不過,係潮州酒家好少會嗌凍蟹食,因為貴到覺得唔值囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意飲功夫茶,覺得好消滯
      其實我對蟹mama地,平時去潮州酒家都好少叫凍蟹食,都原來唔知係貴野:p

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔係酒店丫,百樂潮州酒家都有好幾家分店

      刪除
  6. 我去過呢間, 不過我覺得麻麻哋...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次去又唔錯喎,不如妳試下比多次幾會佢囉:p

      刪除
  7. 咁快手既,我都係岩岩打好左咋XD
    我幾中意個螄蚶同芋泥蛋白

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...因為妳太多篇要打,而且妳又寫得詳細,更係需要D時間 :p

      刪除
  8. 凍蟹好似望住我咁 好可愛 ^^ 呢餐好豐富

    回覆刪除
  9. 睇落超級好食呢, 可惜丫.....

    回覆刪除
  10. 銀河有一間,都ok。但涷蟹太貴,自己試過整都一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我對蟹mama地,平時去潮州酒家都好少叫凍蟹食,都原來唔知係貴野
      我覺得妳一定整得好食

      刪除
  11. 見到隻蟹真係流哂口水呀......好耐無食過lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳依家有細B,係咪唔食得海鮮架?

      刪除
    2. 少量都得既....多我就吾敢啦!

      刪除
    3. 忍多幾好月啦,好快過啦:)

      刪除
  12. 睇見D相相,我以為自己去咗土星,因為好幾款菜式都係第一次見!特別係連名都未識讀嘅螄蚶,真係失禮哂!
    我鍾意蓮蓉或芋蓉水晶包,老公就同妳一樣,鍾意豆沙!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳去泰國或食泰菜時,又要叫下螄蚶來食下,好鮮味架
      蓮蓉我都鐘意,不過我會首選豆沙先囉

      刪除
    2. 收到!以九秒九速度show咗張相相比 Mr. Dolphin 睇,然後大家一齊大笑,因為唔識讀,哈哈!

      刪除
  13. 嘩…好吸引呀。見到隻蟹就想咬落去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時唔多食蟹的,都俾佢吸引左

      刪除
  14. 凍蟹好鮮甜噃... 芋泥蛋白好想試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初都驚個芋泥蛋白會好溜,但食落香甜幼滑,一定要試

      刪除
  15. 呢餐有人請,好抵食。有人人大嘁的貴蟹,還有美酒。

    回覆刪除
  16. Oli:
    -百樂門, 以前細個去過, 而家百樂門啲用餐環境靚咗好多呀!!
    -我係潮洲人, 螄蚶係潮洲嘅菜式黎㗎!! 我好細個就食!!
    -啲潮洲食物, 忍起我好多回憶呀!! 杯芋泥甜品,好耐無食, 好回味!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢同百樂門唔同架
      呢間係百樂潮州酒家,同百樂門一樣,有幾家分店
      我媽、細妹屋企樓下有間百樂門,已經變了佢地飯堂
      溫哥華有潮州酒樓ma?

      刪除
  17. 反沙芋 如果整得夠外脆內粉真係好好味呢,我試過一次食咗半碟,搞到朋友們要再叫多碟haha ~    

    回覆刪除
  18. 我鍾意豆醬龍崗雞煲的味道呀~~

    回覆刪除