2013年10月21日 星期一

御名軒


1015(星期二)

多謝公關的邀請,今次試食是天后御名軒,地點很方便,天后地鐵A2出口一出就見到
 

公關們很貼心,一早預留了房給我們試菜之餘,又可以與一班熟朋友聚聚,真係一舉兩得
  
近期好多食肆推出大閘蟹套餐,這裡也有個大閘蟹套餐全包宴,二千多元足夠12人用十分經濟

是日菜式,稍後就會推出市面


燉了4個多鐘的虎乳靈芝海底椰燉豬展,所有材料的精華已溶入湯水中,由於材料是滋陰不滋保,所以飲落清潤帶甜,感覺不會燥熱

但我較欣賞湯渣,雞腳軟淋、豬展鬆化,一湯兩食,好環保
 
近年流行蟲草花代替冬蟲草,店方也用它來做出一味蟲草花炒大連鮮鮑,將鮑魚切絲、還加上芽菜,更添爽脆口感

食過好多間中菜也有燒鰻魚,這個鰻魚是由內地活生生運來香港,比急凍的較為新鮮
 
可能不在當造時節,鰻魚不夠肥美,入口沒有爆油的快感, 而且每件薄而細,缺乏啖啖厚肉的口感,檸汁與蜜糖份量不夠平均,檸汁較為過重,師傅可能想加多點檸汁去油膩,可惜這條鰻魚本身不夠肥膩,不過以$130價錢來講就沒有投訴可言,因為街市買半條鰻魚已過百元

蟹籽元貝滑西施是將煎過的帶子及蟹籽放上預先蒸熟的蛋白上,再淋上芡汁,賣相是幾匹配的一個菜式,食落就欠缺驚喜,蛋白需不至於鞋,但又沒有直滑喉嚨的效果

竹翠銀杏有藕片、西芹、白果、雪耳等,只是簡單的組合,但食起來清新怡人,尤其近來食得太多紅肉、辣等重口味的東西,來個清新素食,特別fresh

鹽燒芝麻脆雞是經過多重步驟,將雞醃製兩小時,焗至半熟、風乾後再用慢火燒,令到雞皮薄而脆口,雞肉仍保持水份,嫩滑之餘,也帶鹹香惹味
 
因為大閘蟹時節,特別另加一道蟹粉伊麵
 
 
太過多蔥完全掩蓋蟹粉的味道,用意應是用來辟去鯹味,但已喧賓奪主了。如果這個是名為蔥油拌伊麵,我會俾100分,因為很有清蔥的香味
 
甜品是健康養顏的燕窩紅棗糕,入口香甜,咬落煙韌軟糯

一個甜品點會夠喉,再來每人一個御名軒大壽包

撕開時己知包身很硬不夠軟熟,擬似是翻蒸的效果,蛋黃也不見得鹹香漏油,只有軟滑香甜的蓮蓉取勝

對於杏仁好敏感的我,只淺淺嚐這個奶凍,已感覺杏仁味很濃烈。有朋友食落有點冰碎,懷疑雪得過凍所至,幸好我杯還好

 最後還有飯後果來消滯

天后雖然有不少食肆,原來發覺沒有較像樣的酒樓,輪價錢而言御名軒是一個不錯的選擇

35 則留言:

  1. 嘩…蟲草同蟲草花相差好遠。

    其實天后幾多野食,搵食一流

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家功效差不多啫,佢仲平D,咪仲合乎經濟效益:p
      天后真係好多選擇,不過我好少去呢,反而鐘意天后多D

      刪除
  2. 喂呀食家!hahah...你D食評講得好仔細, 而且覺得你愈來愈"咀雕", 要取悅你條脷應該好難...haha..
    原來你對杏仁敏感, 唔怪上次你話你唔食杏仁啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,我為食咋
      其實我一D都唔咀彫㗎,茶餐廳就最啱我
      哈哈,其實我唔鐘意食杏仁磨出來的食物,就算好輕微我都食得出,因為我覺得唔好食:p

      刪除
  3. 天后食店都好多呢 你又有好介紹

    回覆刪除
  4. 睇落唔錯喎! 真係有口福!

    回覆刪除
  5. 我好多o野都唔食,我估冇公關搵我試菜. 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵你做導遊囉,介紹下奧地利,仲勁喎!

      刪除
  6. 我地真係好夾,同一日出文>////<

    回覆刪除
  7. 炒西芹果碟似乎多油左d,但整體都唔錯,尤其芝麻雞好脆咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 食落都ok喎,都不算太油
      個芝麻雞真係好好食

      刪除
  8. 菜式睇落唔錯 , 以呢個價錢抵食呢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間在港島區來講,真係算抵食架

      刪除
  9. 之前係yan度見過,原來你地一齊去! 我下次又要join :D

    回覆刪除
  10. 12人食,唔知夠唔夠飽呢?(看似份量不多)

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該夠既,而且食大閘蟹都幾溜,之後都食唔到太多

      刪除
  11. 紅棗糕幾特別,唔知有無蜜棗糕呢! Lol~
    杏仁我 like 呀! 麻煩下次打包 + 速遞比海外粉絲呀,哈哈!

    回覆刪除

  12. Oli:
    ~依家試菜, 同friend gathering 都一樣. 好開心呀!!
    ~我見個湯幾足料!!! 而家入秋, 好岩飲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,試菜之餘,又可以同好朋友gathering,真係幾開心架
      個湯係好足料架,可惜我對湯水麻麻地

      刪除
  13. 好快又可以人齊開飯啦, yeah~~~

    回覆刪除
  14. Oli...湯渣的雞腳軟淋、滑一滑的 , 好好味的...!!
    若海鮮夠新鮮....根本就唔多會鯹....不用太多蔥花來拼湊呢...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,即係個D蟹粉唔夠鮮,要落好多蔥來辟鯹

      刪除
  15. 呢間都好似唔錯呢~~ 好介紹~~

    回覆刪除