2013年10月11日 星期五

滿口福

8月23日(星期五)
與好姊妹Wylie一同去三亞,所以大家都同佢預早慶祝 壽星想食海鮮,我對海鮮實在沒有研究,幸好

Rita食過滿口福讚不錯,就決定來試下
 

是街坊小菜館格局
 

但價錢一點也不街坊
 

荔枝酒、桑子酒都是自家浸製的

 

脆花生令人不停口
 

台式涼拌豬耳,切得幼細爽口,味道清爽,但食完水靈瓏的豬耳後,真係冇人能及

酥炸車打芝士丸外層熱辣酥脆


咬下去芝士立即標出來,很邪惡呢
 

花彫蛋白蒸蟹-味道不是不好,但嫌花彫太濃,搶去了蟹的鮮味
 

板娘介紹用烏冬來撈汁
 

真係冇介紹錯,烏冬索盡所有精華,而且這不是平價貨式,每條也爽滑彈牙
 

蒜茸粉絲蒸蟶子-我歡喜他不是太多蒜蓉,還可以食到蟶子的味道
 

蒸沙巴魚(不太記得正確名稱),蒸得火喉恰好,肉魚鮮甜嫩滑


脆口非常的生炒骨,甜酸汁調校恰到好處,幾乎由我清碟


薑汁炒芥蘭-薑汁味濃,驅寒暖胃;而根莖亦炒得嫩綠爽脆
 

板娘奉送的桂花酒,各位姊妹都讚好,聞落的確很有桂花的清香,不過我終於不欣賞杯中物
 

自家製的腰果露,是我暫時食過最好的腰果露,香滑甜美、養顏滋潤,勝過坊間很多的糖水舖,我連食兩碗
 

可惜這裡對我來講比較隔涉,不過有機會我都會再來

44 則留言:

  1. 又一個美味晚餐,最緊要係又可以同好友相聚。D海鮮全部都好吸引!
    Mr. Dolphin 最愛蟶子、蟹、腰果露,比佢知一定羨慕死!!
    不過土瓜灣離港鐵太遠,唔識路都幾難去(我承認我懶)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係對土瓜灣一D都唔熟,睇地圖先識咋
      就係最衰有地鐵,如果唔係都會成日去

      刪除
  2. 每款都好吸引,特別是酥炸車打芝士丸,有芝士好想食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個芝士丸真係冇得頂,而且佢其他都好好食

      刪除
  3. 款款都好唔錯WO,不過價錢就真係唔算吸引LU

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,以土瓜灣黎講,佢唔係平囉

      刪除
  4. 價錢真貴
    你個蟹的汁好似有啲俗
    介紹你去大班樓食蒸蟹配陳村粉, 好正的, 好貴, 但值

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果呢度係尖咀、CWB就唔覺得貴,但以土瓜灣黎講,就真係唔平
      我都覺得大班樓的雞油花彫大花蟹唔錯,不過我更鐘意佢梅肉桂糖醋肉排同雪糕^^

      刪除
  5. 我都鍾意食腰果露, 搵日要去試吓先 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個腰果露真係一流,真係令人回味無窮架

      刪除
  6. 價錢好似好貴啊!不過見你都幾滿意,應該唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算物有所值,不過係土瓜灣實在唔就腳

      刪除
  7. 回覆
    1. 係丫,佢水準真係幾高,可借對我來講太唔就腳

      刪除
  8. 嘩好想食芝士丸呀!仲有個爆汁烏東,想引死人咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 土瓜灣近唔近妳呀?佢真係幾好食的

      刪除
  9. 回覆
    1. 都會黎...不過對我黎講都幾遠,所以近期都唔會再來

      刪除
  10. 嘩, 俾妳讚得咁緊要, 我都好想食碗腰果露呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好正架,又香又滑
      我都食兩碗,妳肯定食3、4碗

      刪除
  11. 現在三亞是否好旺呀?遊客多?酒店貴?

    回覆刪除
  12. Oli:
    ~雖然用餐環境係街坊風格,但你啲食物唔錯!! 蝶生炒骨和薑汁炒芥蘭都很有鑊氣. 而且樣樣都幾好食添!!
    ~你會去三亞嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我話的三亞去咗啦,咪係斯洛文尼亞、克羅地亞同波斯尼亞囉
      呢篇其實係一早寫左,不過依家先出咋:p

      刪除
  13. 美味的食物,加上甜品,才算是完滿﹗

    回覆刪除
  14. 入倒嚟喇 ~ yeah ! ! !  

    之前已經 save 起咗妳個 blog 不過唔搞咩硬係入唔倒嚟,淨係入倒妳個g+  ><

    回覆刪除
    回覆
    1. welcome welcome
      因為我改左blog個地址ma :p

      刪除
  15. 對於我來說地點都ok, 食物好似唔錯噃~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔錯架,你搞局話,我會去架,嘻嘻

      刪除
  16. 腰果露好滑呀,以前食過一位師父私房菜嘅腰果露好滑,之後食唔返喇

    回覆刪除
  17. 你出咗post我個reading list冇update,又入唔到你個blog喎. e+終於搵番你.

    回覆刪除
  18. 芝士丸和腰果露都睇到流口水~~

    回覆刪除
  19. 多餐牌我1眼睇中川式剁椒魚頭呀~~~

    回覆刪除