2013年10月16日 星期三

好運印尼

816(星期五)

好日唔去觀塘,去開有條癮,今次係Joyce吹雞,去試好運印尼菜館

有七、八十年代懷舊feel,原來獲選本年度米芝連一星食肆之一,真係失覺晒


大家叫椰汁冰、珍多冰之際,見到有上海冰印尼菜點解有上海冰

經過兩位上海同鄉慫恿下,大胃終於犧牲小我....原來似一個普通刨冰的甜品

加多加多是我最喜愛印尼菜之一,它材料不算豐富,主角的醬汁也不算突出,有少許失望

酸辣蛋也是我的選擇,蛋是我至愛之外,這個汁辣中帶甜,相當醒胃,用來撈飯真是一流

除雞外,掃了其餘三樣豬、牛、羊,味道不俗,只欠不夠熱 我覺得沙爹汁才是串燒靈魂,肉質才是其次,這個羊肉燒得不乾很嫩,羶味不重

串燒牛、豬,牛的味道勁似牛肉乾,但肉質不乾;而豬是三類中較差的一個

炆牛脷-炆得不過透徹入味,而牛脷亦不夠腍身,配菜的薯仔也欠入味

煎板登魚-魚炸得更為甘香脆口,連魚骨也炸得通透,不點醬汁也很惹味


類似越南扎肉的五香雞,質地唔識形容,不是扎肉彈牙爽口,味道又有點油益味,但大家勁讚,口味真係各有不同

鐘意椰汁的朋友一定鐘意這個椰汁辣醬雞,超濃烈的椰香,但不是我杯茶

雞蛋、花生、魚乾、肉鬆等舖滿面的黃薑飯,其香料滲入飯粒之中,入口時滿口香氣,而且飯粒分明特別香口

我真是蠢,先食濃味黃薑飯,才食這個印尼炒飯頓覺味道大減

印尼與泰國同樣是重口味的菜式濃味,但我終於對泰國情有獨中,我還是喜歡泰國的辣多一點

42 則留言:

  1. 其實呢...我覺得印尼菜冇乜好食
    加多加多係最鍾意

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係最鐘意食加多加多...其他野就好似味道樣樣都差唔多

      刪除
    2. 5呀,5呀,我都係印尼菜至like 係加多加多^^

      刪除
  2. 我要去試哩間!!!
    多謝分享啊!

    回覆刪除
  3. 其實以前香港係興印尼菜架,而家被泰菜搶晒風頭.

    回覆刪除
  4. 我都中意加多加多!
    板登魚反而未聽過,個樣咁脆好想試!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度個加多加多好一般
      但個板登魚就一定要試

      刪除
  5. 我好少機會有1大班人齊齊吃飯,人多可以試多幾味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人多食真係好D,每樣都可以試,尤其食中菜

      刪除
  6. 椰汁冰、珍多冰好耐冇飲喇. 突然好想飲!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你自己整囉,你整野咁勁!!真心讚你架!

      刪除
  7. 我最愛黃薑飯,辣辣地好好味

    回覆刪除
  8. 印象中我好似好少食印尼菜,有咩特別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少食,特別在於味濃,而且好多嘢都差唔多味

      刪除
  9. 我中意泰國菜多d,今晚我都係食左印尼菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地咁鐘意泰國更係愛泰菜多D la, haha

      刪除
  10. Oli:
    ~雖然,我從無食過印尼菜, 但聽過加多加多. 聽加多加多啲配料, 都應該幾野味.而且有印尼蝦片. 幾特別.
    ~仲有個黃薑飯.....有雞蛋、花生、魚乾、肉鬆舖滿飯面, 依個好吸引!!
    ~好鐘意香港有好多唔同地方嘅菜式. 真係品賞好多野都得. 不過, 印尼菜都係一年食一次算. 我覺整體上都係試咗就算. 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳個邊係咪冇乜印尼餐廳?香港都有唔少的
      其實係丫,我印尼嘢一般,一年食一次就算,可以都冇一年一次tim ar :p

      刪除
    2. 有呀有呀! 去 Tropika (星馬印), 蕉葉屋吖!
      Tropika 係我每次返嚟必去!

      刪除
    3. 妳好鐘意食印尼嘢㗎?

      刪除
    4. 海豚兒到此一遊
      原來我食過印尼菜, 因我去過Tropika, 我仲以為係泰國菜!!

      Oli,
      我比"海豚兒"點醒, 原來我依邊都有印尼菜. 自己食過, 但以為自己食緊泰菜添!!

      刪除
    5. 哈哈! Vicky 梗係唔記得 Tropika 中文名叫星馬印。
      Oli, 我比較濫,鍾意一次過食多款南洋菜 ^^

      刪除
    6. 其實妳地位得近唔近架?

      刪除
  11. 印尼嘢, 真係十年都冇一次~

    回覆刪除
  12. 我鍾意加多加多同埋串燒(其實係鍾意個醬汁嘛!)

    回覆刪除
  13. 我都鐘意食印尼嘢架,以前讀書放lunch, 銅鑼湾有間印尼歺廳,就去食印尼炒反。之後,找不到一間好食而地道的印尼歺廳了。

    回覆刪除
  14. 印尼除左加多加多之外....都係無咩好食
    觀塘我都好少去

    回覆刪除
  15. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  16. 我都同意泰菜始終好味D~~ d 印尼炒飯唔知點解又辣又甜,怪怪的﹗

    回覆刪除