2013年10月14日 星期一

Bricklance

824(星期六)

與老友行街直落晚餐,出發前先食個Brunch

舊年食過Bricklane印象麻麻,但老友想食我都樂於奉陪

估唔到排晒長龍,好彩只等了十零分鐘,很快就有枱

大致都係個幾款的Weekend Brunch


乜都有的Everything Breakfast


我最愛掘搖搖欲墜的太陽蛋


Benedict是我的至愛,棄煙肉改了較健康的三文魚作饀


蛋汁像血流如注般,與荷蘭汁混而為一,沾上英式鬆餅簡直是人間美味

再飲杯Mocha,即時叉滿電源,立即起程去血併

34 則留言:

  1. 嘩,引C我,我至愛尼d,咁豐富做埋午餐都掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 週末食呢D brunch真係幸福又滿足呢

      刪除
  2. 都幾大份,你食得晒麻?
    我尋日去左你介紹旺角間spade by lassana, d雪糕好正好香, 不過無食咸點, 真係好介紹呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食得晒,其實份量ok,兩個女仔食剛好
      哈哈,多謝妳,妳去食tea?

      刪除
  3. 這店有間新舖在不遠的轉角位, 地方較大, 座位較濶落.....多數不用等位 !
    食物也較好...Benedict 更好味 (個人看法) !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係openrice search見到丫,搵日去試下

      刪除
  4. 呢間野個Benedict, 有時又太流, 有時又唔流, 好飄忽~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry, 忍唔住想搭嘴,因為個 comment 好 funny!!
      應該好似牛扒咁,有得選 rare, medium rare, well done, etc
      呢邊試過有D餐廳有得簡,其實幾好!

      刪除
    2. 劉總:我上次去就係唔流,今次咁流,所以好有驚喜
      海豚兒:我地呢到D茶餐廳先有得㨂,太陽蛋、煎蛋、炒蛋:p

      刪除
    3. 呢邊有D鬼佬餐廳有得要求 egg benedict 要幾成熟,初頭覚怪,後來又覚得幾爽!

      刪除
    4. 有鬼佬食Benedict唔要波蛋㗎???

      刪除
    5. 有D人會怕"生"嘢有菌(呢邊都好普遍),所以會要求煮熟D!

      刪除
  5. 前年聖誕食過一次都唔錯啊, 不過聖誕set貴好多呢~

    回覆刪除
  6. 我都好中意食搖搖欲墜的太陽蛋 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!give me 5
      我每次一定㨂太陽蛋的

      刪除
  7. next blog is about shopping? :)

    回覆刪除
  8. 對太陽蛋紅妳嘅形容 即刻有啲三級呀 haha ~ 

    回覆刪除
  9. Oli:
    ~香港好多食市,好容易就排咗條隊出黎. 不過, full breakfast 做brunch. 又真係幾吸引!
    ~同老友行街, 之後有無戰利品呀??哈哈~~

    回覆刪除
  10. 妳地個邊D食肆多唔多人排隊㗎?我記得妳食過一間日本菜要排隊的
    更係有收穫滿載而歸啦:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Oli:
      ~有啲食店都要排隊!! 但香港好似多啲人排!!

      刪除
    2. 香港D人傻架,係唔係都排

      刪除