2013年11月27日 星期三

Assaggio Trattoria Italiana

1017(星期四)

有水準的餐廳,不防一去再去,而Assaggio我在半年裡已去了三次



實在太多朋友想試,也難怪的,話晒都是米芝蓮推介的食肆之一
 

當中薄脆是我的最愛...話說我同Wylie先到,侍應姐姐只俾二人份量的麵包,其餘3位姊妹到齊後,想再添麵包,竟然說再添要收錢,姊妹們為免食不下之後精彩菜式,所以沒有堅持說要....但五個人食二人份量的麵包籃

燒牛奶芝士配雜菜沙律-芝士外層燒到略脆,內裡微暖半溶, 入口散發陣陣奶香,咬落韌中帶矛, 配似雜菜同吃,感覺相當輕盈
 
意大利蘑菇飯-短小肥大的飯米與忌廉汁融合,菇香味濃又creamy,最緊要係做到每粒也硬度咬口

長管粉配羊奶芝士黑胡椒,每條意粉也掛滿濃郁的羊奶芝士汁,羶香己是其精髓,就算只有簡單的配搭,也足以滿足到我

簡單的Parma Rucoa,餅身脆薄,又帶點焦香,我連食兩塊

以前食過烤豬排頗有水準,今次我也推介大家,果然不負眾望,有一定厚度的豬排,啖啖嫩肉, 肉質具彈性又保持juicy

一般西式燒雞也很鞋口,而這個烤香草燒春雞,燒到皮脆肉嫩,並帶點幽幽的香草氣色


比起以上兩款烤肉,這個烤羊鞍就較為失色,肉不嫩外,也欠肉香


每次我負責訂位的,必然會給主角一點驚喜

Coppa Assaggio即是Affogto,再加上手指餅及咖啡啫喱。濃郁的咖啡與甜味雪糕結合,換來是美味的誘惑

我欣賞這個有質感的Tiramisu,每啖也有實在的感覺,而不喜歡較軟身Tiramisu食了感覺似有還無

Rita生日快樂


32 則留言:

  1. 你呢篇post真係啱晒時候呀, 我都約左朋友星期五去食生日飯呢~ 樣樣都好吸引啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔錯,又唔貴,所以我先至去咁多次,用埋我尋日話個果app就仲抵

      刪除
  2. 咁小氣架,下次咪要人齊先上得麵包?><

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,咁大個集團都咁孤寒
      不過算啦,之後食其他嘢仲好

      刪除
  3. 樣樣都好吸引, 最想食個Coppa Assaggio :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味㗎,基本上頭盤至甜品都好味

      刪除
  4. 嘩…妳寫到咁,我一定會去試下!

    回覆刪除
  5. 未去食過, 但見到妳介紹好合口味, 有機會要去試下先, thanks :)

    回覆刪除
  6. 依間有the entertainer 買一送一喎! 我好快都會寫~~

    回覆刪除
  7. 燒牛奶芝士!!!!好想食/試呀!!未見過!
    呢餐大約幾銀呢???

    回覆刪除
  8. 呢間個室內環境幾好喎.

    回覆刪除
  9. 嘩....嗰網繞烤豬腓好正呀 ..!!

    回覆刪除
  10. Oli:
    ~依間我記得, 你之前都食過, 而家好似越做越好添!!樣樣食物都比你讚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳真好記醒呢,之前食過兩次,每次同樣有水準,朋友也讚

      刪除
  11. 個燒牛奶芝士好似好正喎!
    祝朋友仔生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,個燒芝士好好味,半溶的,好正
      我代我朋友仔多謝妳^^

      刪除
  12. 5個人得2人麵包攪錯呀)))) 孤寒呀佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,不過我地唔想之後食唔落,所以費時同佢拗

      刪除
  13. 我地出年搵日(其實只係一個月之後嘩哈哈)再食呃
    我地有買一送一hehe

    回覆刪除