2013年11月13日 星期三

秘密花園


1011(星期五)

今晚來到香港最南的地方


又來這個秘密花園




一入門口就有個超嗲迎賓歡迎我地

去年今日的貓貓,今日已做人媽媽了

 呢個仔仔超百厭,佢似乎好想做平衡木選手(多謝大胃提供呢張相)


 
 
喂!你唔驚跌落水呀?


條魚身型仲大過佢
 

跳跳紥的瀨尿蝦

 
生猛横行的大花蟹

新鮮大條的大眼雞
  
見到有幾條細沙魚

其間還有源源不絕的海鮮




這個是全港至強的魚蛋,還鮮新炸起,爽口彈牙就不用講,最重要是魚鮮香味。大家食不停口,前後叫了三、四碟

連蔚藍也食到津津有味

咕嚕肉也是一絕,咬落脆卜卜,甜酸開胃


清蒸瀨尿蝦雖然size不大,但肉質鮮味無比
 

細細隻的象拔蚌爽脆鮮甜,大家都爭住食墊底的粉絲,因為原汁原味
 


 橙紅相間的蒜蓉蒸大蝦,我就覺得蝦肉不算結實彈牙
 
 
嘩嘩嘩...紅花蟹好大隻丫~~~

嫩肉飽滿、味道鮮甜,不太愛食蟹的我也忍不住口


沙鯭雖然不是上等貨式,但用來煲的湯,呷一口味道鮮而甜;我更愛她啖啖的厚魚肉


上湯浸蜆,可能剛返貨,還未吐夠沙,而且味道有點過鹹

 
 
椒鹽鮮魷炸到外層酥脆,內裡的鮮魷還保持嫩滑彈牙,香口滋味,大家忘掉膽固醇高的風險


糯米飯可借售罄,也是必食之選,最後唯有要碟蒜蓉炒菜心

非常高蛋白質的一餐,大家也滿足而回

 

44 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈...係咪好正呢?
      樣樣都好新鮮好味架

      刪除
  2. D海鮮好正, 不過我最想食係炸魚蛋!! haha~~

    回覆刪除
  3. d海鮮好正好正呀!!不過我的目光都係俾貓貓吸引

    回覆刪除
  4. 好正嘅一餐,特別對大蝦、咕嚕肉同魚蛋有興趣!
    隻貓仔好得意,多年前屋企附近有隻貓出現過一排,都係咁嘅樣子/年紀/size, 到依家都會諗起佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個餐幾乎樣樣都好正,我依家仲回味緊...hehe
      妳屋企附近個隻係咪浪流貓呀?

      刪除
    2. 係呀! 本來想將佢私有化,可惜屋企嗰兩隻貓咪唔鍾意,所以放棄咗,過一排都唔見埋佢,可能比人修養咗。

      刪除
    3. 如果俾人收養左咁就好啦

      刪除
  5. 我記得你之前介紹過,呢度嘅嘢食,越睇越正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好記醒既?係丫,一年前食過,食過番尋味ma

      刪除
  6. 黎我屋企樓下都唔搵埋我黎食!!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,實有機會既,到時妳一定要落黎呀,哈哈

      刪除
  7. 嘩!! 好多海鮮~ 好吸引呀! 樣樣我都鍾意食呀!
    蔚藍細細個就食咁多好野, 大個實好識食啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵日一齊去食丫^^
      蔚藍跟住佢爸媽,大個一定做食家,哈哈

      刪除
  8. 即係係邊度? 我又要去呀!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...搵下香港地圖,睇下最南係邊度啦

      刪除
  9. 嘩,好正呀,香港咕嚕肉呀,好想好想食呀,呢度係邊度o黎o架

    回覆刪除
  10. 如果我一次過食咁多海鮮
    我會勁出風癱
    要睇醫生打針

    回覆刪除
  11. wa wa wa 全海鮮 我至愛呀 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我對海鮮mama地,不過今餐好正好好食

      刪除
  12. wa........呢個秘密花園真喺好掂呀...........有正嘢食........又有貓玩
    btw.........隻貓仔好bb ar............其實d魚無否好危險呢?............d貓會對佢哋虎視眈眈.............hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超點架,好榮幸可以去呢個秘密花園:p
      我驚貓仔危險D....我驚佢一個唔少心跌左落水

      刪除
  13. Oli:
    ~啲海鮮, 即揀即煮黎食,先夠新鮮,夠好食. 你講蝶魚蛋, 講到咁好食, 又要前後叫三,四蝶!!感覺好好味!! 好彈牙呀!!
    ~最南,其實即係香港邊一度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲好記得魚蛋個種味,真係好有魚味架
      hehe...唔講得架,妳睇下香港地圖啦

      刪除
  14. 我至愛炸魚蛋、咕嚕肉 & 椒鹽鮮魷 XP

    回覆刪除
  15. 嘩.....咁正的海鮮餐, 幾時再去食呀 ..??

    回覆刪除