2013年11月1日 星期五

The Market

825(星期日)

9月頭媽媽、我、細妹都分別去旅行,所以提早為媽媽慶祝

媽媽一直好奇The Market咁旺場,為表我孝順,早一個月前已訂位為媽媽慶祝

真唔明白,初初開業時大家就話貪新鮮,到現在也是不少人食,除了預早book外,仲要落一半訂

 
是次主題為東南亞菜,但都有不少海鮮

 
成座龍蝦山

 
新鮮的大帶子


















有矜貴的魚籽喎



















熱盤也不少

 
大大隻星洲炒辣蟹

 
肉嫩味濃的牛仔肉及羊扒

甜品我就反而覺得不太多選擇

特別是有榴槤甜品,但我臭不到漏石油氣味

大堆頭的雜菜沙律

好新鮮、鮮甜的海鮮

綿蜜的水蟹粥 


味道不濃的喇沙,而且係瀨粉底係咪有D奇怪















 

 

依家對甜品毫無食力,一碟都食唔晒

 

 

 

 
 
 
 








但雪糕就食左幾球





















記得兩年前只係$4xx一位,現在加埋一要$6xx,幸好老公有折

 

42 則留言:

  1. 呢間野真係利害,長做長有。
    想問係咪有咩咭會有折架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得有好多酒店都好過佢,都唔知點解仍然咁旺場,而且冇credit card有折,仍然咁多人去

      刪除
  2. Thanks 好介紹, 想食好耐, 但之前都book唔到位, 不過, 依定去到 $6XX/ 位, 嘩! 我一家三口, 要成HK$2,000 真係可能會有更多其他選擇呀!

    回覆刪除
  3. Olivian 妳呢個post直情刺激我啦我本來book咗9月22號食點知打8號風球都算啦即時再book己經要去到10月27號到嗰日到我老公臨時要返公所以到而家都未食到好傷心呀the market我哋冇緣份呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳係咪落左訂架啦?
      暫時食唔到啫,遲D一定食到既

      刪除
    2. 咁好既?我食過兩次都要落訂喎
      可能兩個人唔駛?

      刪除
  4. 睇到D龍蝦真係流晒口水, 但而家對buffet興趣已不大... 呢個價錢可以有好多選擇了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鐘意食buffet架,因為我又細食但又乜都想食,所以食buffet岩晒我
      其實係架,呢個價錢,去5星酒店都得啦,不過有8折都收OK啦

      刪除
  5. 加左咁多, 仲要早一個月訂?! 唉, 我同佢應該都冇緣啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 算啦,仲有大把好過佢
      而且仲有好多好餐廳等緊妳啦,嘻嘻

      刪除
  6. 又貴左既,我生日果陣去係7月就冇龍蝦食了
    不過點解我睇到海鮮果碟有隻公仔既
    用咩有折呀 ? 我有少少想同ANDY去多次呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?7月個時冇龍蝦呀??
      唉...我個低能細妹囉,係佢擺上去架
      冇信用卡有折架,因為Thomas攞佢張staff先至有折

      刪除
  7. 有龍蝦食呀)))))) 不過大爺不能食海鮮,所以越來越不愛BUFFET了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔食得?睇妳地去沖繩都有食既?

      刪除
  8. 食私房菜就話要落訂啫,食buffet都要,no way!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家好多酒店食buffet,一超過6人或以上就要落訂架,so cheap

      刪除
  9. 佢開無耐嗰時咁岩返香港,本來都想試,但見訂位要好似預早好多, 而且又唔就腳,所以都放棄咗,但無諗過隔咗兩年幾(?)都仲咁誇! 不過,對香港路痴嘅我嚟講,所有唔係直接從地鐵去到嘅地方都係唔就腳。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間都算有地鐵到既,不過係搭西鐵尖東站囉

      刪除
  10. 都幾多野食,不過都幾貴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然都幾多野食,但唔平架
      好彩有折,都叫OK

      刪除
  11. 係呀 到宜家都要預早book 我都想試呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 最衰就係要預早book,就算一個禮拜前都唔得,最少要一個月前

      刪除
  12. 回覆
    1. 個日真係好多龍蝦,不過我只食左半隻已夠了

      刪除
  13. 我鍾意大大隻星洲炒辣蟹呀

    回覆刪除
  14. 中午我有食力啲,唔知會唔會比晚餐少啲嘢吃呢?

    回覆刪除
  15. 我去年6月中訂....要到10月才有位呀....還要 $5XX

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!咁誇?要4個月才有位?最後有冇食到呀?

      刪除
  16. 我呢啲超細食,成六百蚊,仲蝕晒啦

    回覆刪除
  17. 佢d刺身真係超級引呢﹗不過真係貴左少少~~

    回覆刪除
  18. 我上月都同 Blog 友仔去 食 lunch buffet , 佢哋啲甜品真係好正 ! ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有朋友食過lunch,佢話lunch都好OK喎

      刪除
    2. 係呀 , lunch buffet 都幾多嘢食 , 甜品又多 ~ 正 ^_*

      刪除
  19. 嘜佢宜家嘅laksa變到咁不侖不類............我仲未去過架嘛...........睇嚟都唔洗去lu~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無去啦..........佢+到要飲酒個價嘛.........所以即時唔多吸引

      刪除