2013年11月20日 星期三

唱K、講座兼食齋

1019(星期六)

這個週末節目十分豐富

先前約了一班K友去Neway,由2點唱到8點,唱到聲到沙


但其間我同Joyce""左出去,聽一個減肥講坐。 這個商場已轉型過好幾次,每次都做不起,今次是以醫療做主題

除了醫生外,還有醫療用品、有機食品、視光中心等進駐


這是次PR邀請blogger參加這次聚會,在場與其他blogger傾談中,他們有不同方法來減肥

還有輕怡的點心招呼大家


先有中醫師以中醫角度來講解,這個陳醫師看來只有三十出頭,但原來有不少涵頭


繼而有營養師分析從飲食來著手,我真係好難做到佢要求呢


這個是5磅的脂肪模型,好嚇人呢


還有物理治療師教導,配合做適當的運動來燃消脂肪


最後送了一袋豐富的禮物給在場每位blogger
 



之後再繼續唱K...

由於當日初十五,草草要食齋,所以預先訂了六榕食晚飯, 因為齋期關係,比平日多人


我最鐘意佢的齋鹵味,前後叫了兩碟
 


粟米豆腐太多芡汁較糊口,我不喜歡


荔卷併脆奶-荔卷做得很外脆內粉嫩,相對脆奶就比較溜,我同草草都唔明白,點解一定係用蜜瓜奶來整的

沙嗲雜菜煲

 

酸酸甜甜的江南醋魚,十分醒胃,而且落了不少貴價的松子仁


超簡單的春菜炒飯,估唔到炒得唔錯,不油不膩,飯粒爽口


齋期沒有糖水送,最後去了義順食燉奶


好滿足的一個星期六

44 則留言:

  1. 你咁fit都唔駛聽減肥講座啦~

    回覆刪除
  2. 契b 話點解唔送貓小食既?
    這齋館d野好似幾好咪咁喎~係邊度黎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生叫契B減肥,所以有小食送丫,哈哈
      間齋舖係佐敦
      http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=9830&region=0&s=3

      刪除
  3. hahaha,以醫療做商場主題, 咁都得

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢有D似嘉賓、連卡佛大廈個D咁,有唔少醫生、驗身個D

      刪除
  4. 契b望住份禮物頭dup dup............好失望咁~~~XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢正一8公黎,乜都要聞下...知道唔係佢,失望而回囉
      不過佢咁肥,都唔好想咁多

      刪除
  5. 見到嗰堆脂肪真係要認真唸唸點樣消滅佢。

    回覆刪除
  6. 咁搞笑o既, 鼠出去聽talk.... =P
    不過妳真係好slim啦, 絕對唔駛減~~

    回覆刪除
  7. 嘩…唱咁耐?衣家冇歌識唱咁滯呀!

    六榕正呀,啲野又夠大碟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都隔左好多年有唱啦,所有新歌都唔識...只係唱懷舊歌咋
      我好鐘意食六榕,比一般齋舖冇咁油膩

      刪除
  8. 2點唱到8點真係好勁!!
    你都唔肥!唔洗減啦!
    之前都聽過榕, 但未試過, 搵日出開九龍試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唱到6點幾7點咋,因為要趕住食飯
      我想減少少四枝同下身,就perfect啦
      六榕唔錯架,比一般齋舖冇咁油膩

      刪除
  9. 吓?減肥講坐? 你邊使去呀!!!

    回覆刪除
  10. 唔洗減啦......
    唱咁耐......真係賺晒啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 幫手撐下場啫,不過都想減下..hehe
      其實唱到6點幾咋,因為之前趕住去食飯

      刪除
  11. 唱K中途都可以走去聽 talk ? 好有計劃啊...!!
    節目豐富哩 ...!!

    回覆刪除
  12. 義順食燉奶好味嗎 ?
    星期5見 =]

    回覆刪除
  13. 個脂肪真係好嚇人下 :(
    個醋魚好正呀,見到咁多松子仁已經流口水!
    我好鍾意義順(童年回憶),以前LA、多倫多都有,可惜執咗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時諗如果舊野塞左落肚腩,真係想喊...
      個糖醋魚好食架,除了夠甜酸外,質感仲好似魚tim
      冇左義順,咁自己整燉奶啦,唔難的

      刪除
  14. 你咁fit都要減肥??? 我鍾意食荔芋卷 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我日係幫手撐下場,不過都想減D架
      個荔芋卷好食架,不過食一件已夠晒喉

      刪除
  15. 回覆
    1. 諗起自己個身有呢舊野的話,真係好驚><

      刪除
  16. 聽完講座,佢地有無即時踢人入會,參加啲ABC plan 呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇丫,佢地只係宣傳呢個商場,唔駛join什麼會的

      刪除
  17. Oli:
    ~我都係你個年代, 但當年黎咗加拿大, 我唱K數量, 真係少之有少. 而家大咗, 有機會去, 都唔知去唔去好. 因為我好多歌都唔識唱!!哈哈~~
    ~好特別, 有間醫療商場,真係第一聽!! 哈哈~~你覺個講座,有無幫助??
    ~啲齋都做得幾出色!! 間中食下齋都唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔同妳年代架,我應該早妳好多年tim ar,haha
      其實我都有好多新歌唔識架,都係唱番D幾年前舊歌咋
      其實個講座,我係負責撐下場,都冇乜點留心睇到:p
      我間唔中先食齋咋,因為我鐘意食肉多過食齋

      刪除