2014年5月21日 星期三

細細BB

我細B入室剛好半年啦,真係越睇你越靚仔,哈哈



初初返黎時,又瘦又有cat flu,好似皮包骨咁

依家...個肚腩"bi"晒出黎

除了外型改變,性格亦變左好多,佢剛來報到時,食野好快驚C冇得食,依家食野仲慢過契B;又成日咬膠袋,依家冇晒呢D壞習慣啦;只係間唔中偷下食野咁啦

經過半年磨合,兩兄弟相處尚算融合,雖然間唔中都會打交

兩個傻仔互相對望 

上個星期發現沙盤有血尿

之後親眼見到細B屙血,我個心立即好像跳左出黎,真係嚇C我

第二日當然立即帶佢去睇醫生啦

平時睇開Dr. Jaime放假,唯有睇其他睇醫生,開了6種藥俾細B,真係慘慘慘


始於對Dr.Jaime信心大一些,隔了幾日再同細B睇Dr.Jaime,原來細B患了膀胱炎,照到膀胱有微細一點點,原來係未凝結成晶前的沙石。要keep住食一個月藥,又唔準食乾糧,每日要濕糧加水

乖豬你快D好番啦

 最想你地兩個健健康康、快快樂樂,我就最開心架啦


45 則留言:

  1. 細B而家有冇好D呀? 希望佢早日康復, 兩個乖仔都健健康康啦!
    初初睇你個topic寫細細BB, 以為你又加左貓添~
    咁契B有冇同佢爭寵呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝哈碌媽^^
      依家細B冇屙血,不過醫生話有時肉眼睇唔到D血絲,食完一個月藥後,再覆診驗仲有冇血
      其實我一直好想養多隻架,老公唔俾,不過親眼見細B屙血後,好擔心貓貓健康,驚自己承受唔到,所以暫時唔會再諗養多隻住
      佢地兩B會爭寵架,摸緊一隻時,另一隻會嗌,想妳摸佢,所以每次摸完個大,之後要摸埋個細

      刪除
    2. 有時爭下寵都好, 兩隻貓都變得黐人同嗲D...

      刪除
  2. wish your baby get well soon (mummy of two)

    回覆刪除
  3. 希望細B快D好返啦!
    時間過得真快,轉眼半年啦,真是越來越靚仔仲有腩腩,證明好食好住

    回覆刪除
  4. 細B似子彈仔啊!有無發覺有紋的貓貓會越睇越靚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次見血尿,真係嚇死!
      細B快D好番呀~~

      刪除
    2. 子彈仲肥仔D喎,哈哈
      覺架,佢地會越黎越靚...嘻嘻
      佢屙血尿個下,好似流血咁,好鮮色,真係好驚架

      刪除
  5. 見到咁大篤血,比著我都嚇鬼死!!!點解有沙石?係咪即食左貓沙所以有膀胱炎???要快D好返陰公豬><

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生話貓公好容易有尿道問題,所以佢地尿道、膀胱發炎係一件常事的話
      好彩妳ding ding係女仔,少樣野擔心,我都祝ding ding身體健康^^

      刪除
  6. 嚇CC,細b 快D好番
    彈媽講得岩,有紋D貓貓,越睇越靚 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Bill媽
      妳妙妙D紋都好清晰好靚

      刪除
  7. 無啦啦會咁架,好慘呀~~~
    改到壞習慣咁叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生話貓公好常見好容易有的
      其實俾D愛心同時間,佢地會變到同家貓一樣的

      刪除
  8. 最緊要知道咩事對症下藥好快好返架喇^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝車車媽^^
      初初唔知咩事,真係幾驚架

      刪除
  9. 見到 d 血我都嚇咗一跳
    細b ~ 你乖乖哋食藥, 快 d 好返呀

    回覆刪除
  10. 仲以為係細B一直女扮男. 好彩唔係大病.

    回覆刪除
  11. 要用o即筒食藥,細B食藥乖唔乖呢?希望佢快d好啦!
    有冇同契B講話細B病呢?佢有冇咩反應?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳^^
      佢都算乖,餵佢食藥都唔難
      我有同契B講架,佢冇反應=_=

      刪除
  12. 要快d好反呀,擔心死我啦

    回覆刪除
  13. 希望無事啦,佢會肯食架?

    回覆刪除
  14. 只要吃藥 + 飲多d水, 好快康復
    讚!! 你肯俾唐貓一個克機會

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道,多謝妳^^
      我覺得好多唐貓都有好多可愛的一面!

      刪除
  15. 細B忽然屙血? 佢事前有無唔舒服情況呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前唔覺佢有事架,不過醫生話貓公好多時都會有尿道問題,屙血尿都好常見的

      刪除
  16. 細B食藥叻唔叻,藥到病除,細B真係越大越靚仔,第四張相個姿勢好得意,我家貓唔會咁o架

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢食藥都算乖架,好快脆就食到案
      唔好話妳,我都未見過D貓好似咁佢,四支申直晒

      刪除
  17. very pretty
    我每日早晚用針筒FORCE FEED 水俾貓頭飲
    3ML X 15次= 45ML
    90ML DAILY
    你試試啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 每日飲咁多呀?
      Force feed我驚佢地唔開心喎

      刪除
  18. 嘩, 見到d血尿好驚呀!! 希望好快無哂事~~~

    btw, 其實契B似thomas, 細B似妳呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳^_^
      因為契B肥所以似Thomas :p

      刪除
  19. Oli:
    ~嚇親呀!! 希望食藥幫助到. 見到依啲問題, 真擔心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢依家好D啦。養寵物同養仔女一樣,一有病痛就好擔心

      刪除
  20. 大細B互相對望好有趣, 比你補捉到, 正呀!!
    希望大細BB都健健康康啦, 做父母真係會好肉赤呀 >_<

    回覆刪除