2014年5月28日 星期三

元朗一天遊

5月2日(星期二)


勞動節翌日放多一天,就可一連四天假期真開心,不過冇出外旅行,只約了兩位朋友來個元朗一天遊

以為平日唔多人,原來都有唔少人等華嫂
有一街坊見我地等,佢就推介附近另一間茶室和記....原來我6、7年前來屏山時,都在此食過下午茶的,當年已有人介紹,我地才識來,話說鄧達志都是常客呢

雖然冇華嫂排長龍,但都人滿滿的,等了一陣才有位

他的奶茶也很有水準,香、濃、醇、滑兼備
 
特製豬仔包

鹹牛肉、雞蛋沒有什麼特別,特別在於加了媡奶,三者加起來又幾合拍
 
澎湃爆饀的招牌菠蘿包,菠蘿包是來貨質素一般,勝在饀了豐富

紅腸煎得香香、圓圓的蛋黃,

香腸、餐肉麵
 
食得飽飽,大家決定去當日在大江埔村「遇溺」的案發現場

我當日就係跌入呢個坑,原來係好深架,我都算好彩啦

兩位主角重演案發經過
 
 竟然遇到踩單車入黎的老公,好有緣,大家都不約而同來睇案發現場呢

繼續我地行程,來到錦田紅磚屋
 
原來平日唔開,冇得血併> <

冇得血併,唯有去食tea啦,係OR搵到間有紅豆冰的茶記偉景

雖然好大杯,但係紅豆只店1/3,大家樂好味過佢

好傳統的下午茶餐,炸雞批薯條、豬扒沙律

好一般的西多士

茄蛋治做得唔錯喎,很有蛋汁
 
之後搵埋其他朋友,繼續另一場

35 則留言:

  1. Oli:
    ~你這天食得好港式, 但我很鐘意
    ~又會咁橋, 會遇到你老公, 大家唔係約埋一齊渦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好鐘意食港式野架,妳個度都有唔少港式野,都好岩妳
      係啦,個日撞到大家都好驚喜

      刪除
  2. 嘩乜個案發現場咁深架真係好好彩呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且隔離有個大坑渠,如果水流急D我就沿住個坑渠沖走架啦

      刪除
  3. 嘩我中四響元朗讀書架, 好耐無再入去啦!不過唔知你呢處係邊度呢!
    你上次跌入咁深既地方真係好鬼危險, 我都有少少印象你之前提過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中4?會唔會係好多年前架啦:p
      依家元朗變左好多,又起左好多私樓,我去個屬天水圍、錦上路,唔屬元朗市中心架
      如果好天唔覺危險,落大兩才知個度水浸得好犀利呢

      刪除
  4. 嘩...個坑真係好深喎...好彩冇事咋...咁都撞到老公, 你地真係心靈相通呀!
    我仲未食過華嫂添...華嫂隻煎蛋係咪流心蛋? 邊間好味D呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,華嫂未食過丫,每次見到咁多人,都唔想等:p
      其實都好近妳,妳可以試下等,hehe

      刪除
  5. 回覆
    1. 個日睇番先知原來都幾深呢,反而水浸個日跌左落去都唔識驚

      刪除
  6. 原來有咁深嫁,真係好危險呀
    你同T心靈相通WO,咁都遇到好勁呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日好天去番現場才知原來都幾深下
      其實個日大家真係不約而同去,撞到都有好驚喜

      刪除
  7. 睇嚟和記的食物同華嫂有點相似喎~~ 有機會又試吓呢間先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講係相似的...因為大家都係親戚黎

      刪除
  8. 華嫂最近好多人講,真係要試過先知
    又會咁都撞到,真係好夾呀)))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咁多人讚,我都好想試下華嫂
      個日我同朋友即興去的,都估唔到老公都踩單車過去,見到個一刻好有驚喜呢

      刪除
  9. 妳真係丫, 竟然會諗起重演事發經過... ^_^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,學JJ話齋,係咪好有警訊feel呢

      刪除
  10. 個坑咁大咁深呀!睇見都怕!落雨都唔好去個度囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔落雨都唔知個度水浸咁勁呢,下次更係咪搞啦:p

      刪除
  11. 好香港風味呀!!!!!! 吾知我幾時先會有機會吃呢?
    你地係咁食,吾飽咩? :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 返黎的話記得通知我地呀!
      其實係好飽架,哈哈

      刪除
  12. 回覆
    1. 唔知呢,我未食過,又有D人話好
      所以我好想試下

      刪除
  13. 你老公係咪特登走入去撞你架 hehe
    個坑真係好深喎 O_O, 下次遇到咁 ge 情況, 要加倍小心 (最好梗係唔好再遇到啦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公都唔知我地去,而且我同朋友都係即興話去的
      下次落大雨的話更係唔會去啦,而且我都未必去再素苗食lu

      刪除
  14. 好like你個案件重演.....好有警訊feel

    回覆刪除
  15. Oli, 這天遊屏山,又去埋錦田。。。。你都好大運動量!

    回覆刪除
  16. 個菠蘿包真係好膨湃~~
    個坑真係好深, 諗起都好驚險呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果菠蘿包係新鮮出爐就更架正
      其實當時跌落去個下唔驚,只希望快快沖番個涼

      刪除
  17. 早排我都去左喎, 有冇去試盆菜?

    回覆刪除