2014年5月12日 星期一

復活大澳遊

復活節第一天與老友Joan一家四口同琳琳去大澳 

早已估到假期第一日會好多人入大澳,係屋企望下去已見巴士站打晒蛇餅,不見龍尾 


第一時間去碼頭搭船入去,雖然人多但都冇巴士站咁多人,而且又有加班船,比搭巴士快好多

我都係第一次搭船去大澳咋

是日天清氣爽,郊遊的好日子,比起上3.8個日差得遠

唔至天氣...連人潮都差好遠呢,人山人海,無論街邊小吃、茶檔都要排隊

一落船,小朋友見到麥芽餅,就嚷著要食

其實老友一家都細都未黎過大澳,我就盡地主之餘,周圍帶他們吃,食完糯米滋後,就去食豆腐花

佢地食到好開心,妹妹仲成碗食晒tim


過橋去另一邊

好多人坐船睇白海豚,其實依家點會睇到丫



大澳特色炭燒魷魚,佢地食完讚不絕口

上次食完呢間茶檔唔錯想再翻兜,不過....

等左十零分鐘後終於有得食


 妹妹 Juliet係我偶像黎架

佢亦好黐我








有唔少流浪貓,有個組織「大澳流浪貓之家」的義工會為他們絕育

經過一間寺院竟然養了不少貓,我相信它們之前都流浪貓黎的


第一次親眼見到整蝦膏

 警處改建的酒店


只有16間房,老友本來在復活節期間入住,但要三千多元一晚,還要waiting


由二點行到近七點黃昏,夠時間食晚飯

 又再黎海韻,今次好墟冚,訂左位都要等

落單後一個鐘才有得食,來了三四碟後...又繼續等....


 大家等到不耐煩,決定埋單搭車出東涌再食。不過大澳巴士站仍很長人龍,我地10點幾才出到東涌,只有翠華才營業,食完已經11點幾呢

35 則留言:

  1. 真係多人到爆喎... 我果日冇入到去都唔係損失, 都係平日先去好D喇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩妳個日冇入咋,我估同我去個日都差唔多
      真係平日去仲好,唔駛同人逼,又唔駛同人爭

      刪除
  2. 大澳依家真系好誇張,每逢假期,虛堪到不得了,上次帶外地朋友去,食個雞旦仔都要排9個字,但是若不是假期,又多數不開,無計。

    回覆刪除
  3. 我都好耐冇入過大澳喇揾日同車爸爸去行下先得^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁近妳都竟然有耐冇去過,咁真係要搵日同車爸去啦,咁會帶唔帶車車去架?

      刪除
    2. 而家知有船搭真係可以帶埋車車去呀^0^

      刪除
    3. 等車車可以喪跑下!

      刪除
  4. 嘩, 真係多人到誇張!! btw好掛住easter的好天氣, 5月份成日都落下好冇mood呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,5月日日落雨真係冇晒心機,希望快D好天啦

      刪除
  5. 巴上站唔見龍尾,好誇張噃。
    我上次去大澳都係閒日去,幾好行架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 閒日去真係好,不過千祈唔好假期去,又多人好似去旺角咁

      刪除
  6. 回覆
    1. 因為近我ma...而且又要帶唔同朋友去,要做導遊呢,hehe

      刪除
  7. 哇~~~~真係好多人呀,無左郊遊既悠閒感覺
    搭船好好多^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 搭船真係好,每次搭親車去都會暈車浪...想C

      刪除
  8. 大澳假日真係超多人...!! 迫呀
    我次次去大澳都是坐妳那架船入東涌....落船行入去大澳... !! (所以妳才有船坐..哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!好要搭咁長程既船架,咪要搭好耐囉

      刪除
  9. WA好多人呀,仲好多貓添
    E家有義工幫貓貓絕育真係好,上年我去果陣好似仲未有的

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次去左咁多人,仲多貓貓架,好彩當地人都唔抗拒貓,會餵野俾佢地食,又唔會趕佢地走

      刪除
    2. 咦!唔通我好耐前出過大澳貓卜,嗰時貓無絕育,大群貓靠郵局一位就退休員工餵養......當時有人問過貓情況,maybe咁就得到關注:)

      刪除
  10. 朋友囡囡嘅影相技術巧巧喎!
    假日咁多人,週圍都要排隊,三個小朋友都好好耐性bor!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢係個朋友個外甥女黎
      佢地都算乖,全程都有扭計

      刪除
  11. Oli:
    ~依啲相,我係fb見過.
    ~我覺依一代家長, 好肯帶小朋友出街. 我細個時, 真係無咩出過街.
    ~同小朋友出下街, 都覺自己後生啲.哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,妳都記得,犀利
      依家D父母都好親子架,成日帶D仔女出街

      刪除
  12. 依家香港假期真係唔適合週圍去,不過想約埋其他人又真係未必就到閒日

    回覆刪除
    回覆
    1. 約閒日真係好難囉,個個都要搵食
      有時放假都要OT tim><

      刪除
  13. 我都好耐冇入過大澳喇 , 記得以前同袁生拍拖的時候去過一次 , 不過都係N年前的事了

    回覆刪除
  14. 原來你住呢度(第一張相)。

    回覆刪除