2014年5月26日 星期一

Maggie私房菜

4月29日(星期二)


「飲食四美人」終於成局,第一局是Maggie私房菜

平時睇Maggie blog已知佢係煮得之人,所以滿有期待呢....

終於見到車車真身啦,佢好cute架,雖然十幾歲,仲係好baby face

仲有Chloe,越大越可愛

老公抱住佢,成個慈父樣,哈哈

Welcome Drink係Maggie自家煲的洛神花茶,消暑又解渴    

燻蹄併海蜇,燻蹄係Maggie自己整的,入味非常

我最鐘意的口水雞,麻辣兼備,比舖頭的水準更出色

三文魚淋上Ophelia自製的泰式醬汁,真係我杯茶
 
 冬瓜豬手湯好夠火喉得來又夠清甜

食完前菜,來個中場甜品

Yan帶來東海堂的綠茶Roll,近年東海堂出品甚有水準,質感鬆軟、茶味亦濃

好野唔好俾佢等,繼續清蒸蜆,啖啖原味又鮮甜

一蟹兩食的蒸蟹蓋

薑蔥炒蟹

彈牙爽口的炆魷魚

十分惹味的粉絲炒蝦

原來有不少瑤柱的蒸蛋

最後來個清炒蘆筍

唔單止我地開餐,車車都要開餐架

還未落隔,第二round甜品又來,又是Yan帶來美心出品的母親節蛋糕

仲有我帶來的幾款Amanda 甜品

一個又開心又滿足的晚上....5月23日也嚐過傳說中的麻麻私房菜,而我....恐怕要7月中才有時間招呼大家了

25 則留言:

  1. 真係好開心的一晚,期待試妳嘅拿手西餐呀^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完妳同嫲嫲的手勢後,我真係自愧不如啦:-P

      刪除
  2. 好家常風味,但又好似樣樣都好好味

    回覆刪除
  3. 好豐富呀! 我都食左東海堂既抹茶蛋卷同抹茶芝士蛋糕, 我覺得芝士蛋糕仲正呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 芝士蛋糕正呀?夠濃綠茶ma?試下先

      刪除
  4. 好勁呀煮得!!好想食泰式三交魚!期待看你煮的一餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對住妳地班高人,我只係小兒科呢

      刪除
  5. 呢個私房菜,唔係普通人食到囉!^_^

    回覆刪除
  6. 勁呀....一個人整咁多款美食...?? 妳真有口福.
    祈待妳做的私房菜....._

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍埋佢地,我個D上唔到大場面呢!(◎_◎;)

      刪除
  7. 唔緊要, 可以再返兜羅家或郭家私房菜架 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係Oli妳慢慢來冇問題有郭,羅兩家做後盾^0^

      刪除
    2. 哈哈,咁食多妳地幾餐先

      刪除
  8. 仲係好回味果晚呀,樣樣都掂掂掂

    回覆刪除
  9. 原來呢度咁多癮世廚神 ^^

    回覆刪除