2014年5月14日 星期三

再來

417(星期四)

試過ClAKlunch,一直想攻伐它的Dinner,剛巧幾位食友又有興趣,於是來個Happy Thursday


可能是復活假前夕,特別旺場,我們坐不到Dinning 位置,只能坐外面中午的半自助餐區

看見廚師即製手搓薄餅

三款新鮮出爐的意大利麵包,每款也不能錯過

Buffalo Mozzarella找來最佳拍擋的蕃茄、蘿勒,水牛芝士入口軟乾又淡淡奶香

大家都鐘愛Margherita,蕃茄鮮甜、芝士藕斷絲連、蘿勒散發出香氣,加上薄而脆的餅底,是經典中的經典

Arrabiata也是我喜愛pasta之一,蕃味濃郁,只是辣味未夠突出,而CIAK所做的自家製意粉,很有口碑的,Penne當然是al dente

Tagliolini Carbonara每條意粉也掛汁有咬口,入口有陣濃烈的blue cheese羶香,不是不好吃,而是傳統的不是用parmesan?是用blue cheese?真是孤陋寡聞

Clams Trenette既鮮甜也富有鹹香,每口意粉沾滿蜆肉的「海水味」

Side dish的焗薯仔、炒雜菌及炒菠菜,大家都讚薯仔最好食

甜品選擇甚多

限定的Easter Cake,真是充滿驚訝,質地與Panettone極為相似,難道意大利人將它聖誕與復活兩節並用?

很有創意的Lemon Tart,薄薄的撻皮、脆脆的crunchlemon custard組合而成

Chocolate  Cararmel Mousse,朱古力與焦糖味道能保持平衡,大家不相百仲;而且甜度剛好,不會甜膩

7 Lay Cake蛋糕與忌廉雙間,真係做到7層效果,與之前的mousse有強烈對比,因這個texture較為硬實,是飽肚之物

Quattro Chooco CIAKsignature甜品,由四種不同濃度的朱古力組成,可一口氣嚐到泡沫、脆脆棒、雪糕及芝士蛋糕四種不同的層次,像一次滿足多個願望,朱古力迷必不能錯過

31 則留言:

  1. 呢間好吸引喎...要搵次試下先!
    我好怕淨食blue cheese, 但用黎煮意粉又覺得幾好味喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 中午同夜晚水準都ok喎,不過食中午要分時段比較麻煩
      我齋食blue cheese都唔得,一定要配埋其他嘢食先得

      刪除
  2. 意粉睇落都多汁濃郁, 好正喎!!最後既甜品全部都好吸引, 尤其脆脆棒!好想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三碟意粉味道都好濃,啱晒我重口味的人
      幾個甜品當中,妳睇中個果最好食

      刪除
  3. 最簡單的水牛芝士配蕃茄,系我最愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 最來Bill咁鐘意食芝士㗎?咁BillBill食唔食㗎?

      刪除
  4. blue cheese我頂唔順呢但車爸爸極愛呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 男人都係鐘意重口味的嘢,Thomas都係好鐘意blue cheese

      刪除
  5. 我個間target.....中環的, janice上個week食過.......等我動議吓.......睇大家有無興趣

    回覆刪除
  6. 今次比d 意粉吸引住tim...... 我都好想食

    回覆刪除
  7. 我都喜歡 Margherita 的蕃茄...好香味呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鐘意,margherita係我最鐘意食的pizza

      刪除
  8. Lemon Tart同巧克力果個好想食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Andy返嚟時同佢去撐下枱腳啦,嘻嘻

      刪除
  9. blue cheese啱我呀,睇見都好好味呀~~

    回覆刪除
  10. 最有興趣碟充滿海水味嘅意粉。

    回覆刪除
  11. "藕斷絲連"形容得好攪笑,仲令我諗起以前喺7-11到買嘅叮叮pizza!

    回覆刪除
    回覆
    1. 7仔有叮叮pizza㗎?叮咗咪唔脆囉?

      刪除
    2. 係腍pat pat架...
      你細路女, 未見過架喇 XD

      刪除
    3. 你唔好玩啦,細路仔:p

      刪除
    4. 80年代嘅窮學生係唔會識計較個pizza唔係"外脆內軟"架,叮完熱辣辣香噴噴,仲有拉絲,已經係人間美味啦,兩位未成年少男小女! ;)

      刪除
  12. Oli:
    ~我幾鐘意食意粉. 你個幾蝶意粉, 我很想食!!
    ~Quattro choco CLAK. 我最喜歡, 好似咩都食到. 好滿足!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意食㗎,其實凡係澱粉質我都鐘意食
      哈哈,我都覺得妳鐘意食個甜品

      刪除
  13. d 意粉好好味咁, 個 Tagliolini Carbonara 望落最吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢嘅意粉ok㗎,如果carbonara冇咁重blue cheese 就更加好!

      刪除