2014年5月23日 星期五

和宴

422(星期四)


第一次這個組合的飯局,劉總提議和宴,香港好幾間的日式燒肉店,這間頗有水準

好幾年前食過一次,原來現在搬了樓上12

可能是四天長假期的第二日,店內「人丁單薄」,只有45枱客

五個人(包括未出世的小吉)坐得好寬落

首先點了Manzouk Course Set,有前菜、湯、飯、和牛、豬、海鮮、煎餅及甜品,每位$390兩位起

6款前雜冷盤

海帶湯

日本和牛、美國牛排、澳洲和牛胸、沖繩豬肉,像聯合國的烤肉併盤

帶子及蜆


附上蔬菜,可包住烤肉同吃

豬腩肉十分惹火

燒出來的豬腩肉已將油脂淨化,故入口爽口

放進烤網上傳出陣陣香氣

肉質鬆軟,juicy味帶甘甜

泡菜煎餅,漿粉不算多了,咬下去不會很漿口,而 我再攞上網烤一烤,更加香脆

另外,再要了一客兩位用的的牛肉併盤

有澳洲和牛排肉、牛里脊肉、牛排肉、牛胸外腹及一口和牛,可見和牛的霜降雪花紋、感覺很誘人

有雞蛋、牛肉、芽菜、菠菜、香菇等材料豐富的牛肉石窩飯

米飯乾身爽口,加上飯焦,撈上辣醬,我很快KO了一碗

餐牌只沒有我想要紅豆雪糕,唯有套餐送的綠茶雪糕,真係要多謝文迪同劉總 

雖然我是食肉獸,但一餐裡幾乎全肉宴,感覺身上長了很多雪花肥肉><

29 則留言:

  1. 呢間似係日韓混合版喎...睇到流晒口水...好吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒肉店中呢間算唔錯㗎,而且冇乜人,環境唔會咁嘈

      刪除
  2. Oli...這餐好誘人.....好難得見到咁多咁靚的牛肉........流晒口水啦 !

    回覆刪除
  3. 羨慕你食極都唔肥呀
    睇見D牛就......

    回覆刪除
  4. 人多可以試多啲。
    成日睇你啲美食,睇咗當食咗,唔駛怕肥呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食嘢係人多開心D
      哈哈,睇咗當食咗咁都得?

      刪除
  5. 見到都流口水呀! 我好耐無韓燒過,小朋友一齊去食真係吾多方便!

    回覆刪除
  6. 我愛石窩飯, 不過走牛吖唔該 XP

    回覆刪除
  7. 好耐無食過日式燒肉...........有d想食~~~

    回覆刪除
  8. 我唔好牛肉,所以係大阪都冇食燒肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我以前都唔食,都係呢幾年先開始食番

      刪除
  9. 最近成日想食燒肉,呢間好吸引呢~必試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間係不錯。I square有間純燒牛,水準都好的

      刪除
  10. Oli:
    ~你很識找尋有水準餐廳.
    ~有得燒, 有得食, 幾好玩!! 而且, 我覺啲肉質, 都幾好!! 好野唔怕食多啲!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,同意丫,好嘢唔怕食多D。唯有平日節制D中和番:p

      刪除
  11. d肉真係好靚呀,mark低e間先

    回覆刪除
  12. 身上長了很多雪花肥肉 --> 係咪去錯左thomas度呀?? :p

    回覆刪除
  13. 哈哈...相當滿足的牛牛宴呀!!

    回覆刪除