2014年7月30日 星期三

難忘的Angelini

7月5日(星期六)


老友莉莉人為我的慶生而頭痛,因為她選了好多間餐廳,我已食過了,最終去了Angelini,雖然我也食過,不過已是多年前的事,而且這裡亦帶給我難忘回億

近7 時到達,還未有其他人客


雖然不是window seat,但前面一排玻璃窗,仍可清晰看到藍天白雲與維港對岸

五款麵包各有特色,快快已給我們消滅了,之後encore一藍,侍應哥哥一定覺得我地兩個C9好大食呢

前者是橄欖油、松露醬及芥辣、後著是新鮮蕃茄醬加Paprika,令麵包錦上添花

Welcome food是松露湯,濃醇的湯底,灑上一條條的松露,其香氣在口腔久久不散

頭盤是煎帶子伴芝士汁及松露珍珠

煎到半熟的帶子,咬下鮮嫩多汁,淋上奶香滑溜的芝士汁,再以魚籽作點綴,頓時高貴了不少

夜幕慢慢低垂



主菜份量不細,將羊奶芝士及黑松露意粉一份為二
 
大大片的松露散發著幽幽的香氣,但羊奶也不讓其尊美, 羶香濃郁,兩者交織起來令人難以抗拒;意粉亦軟硬適中得有嚼勁

繼而是意大利飯伴小紅蝦、香檳及魚籽醬....大家後來才發覺頭盤、主菜味道很相似

口感濕潤,飯粒沾滿芝士、忌廉香氣


香脆蛋白配杏仁汁及鹽味焦糖雪糕

乍看似是一個壽包,輕搞一下...卜卜卜,可聽到清脆的聲音
 
還有雲尼拿雪糕及白桃雪葩
 
多謝老友安排,早幾日妳已送我一份買不到的生日禮物^^


最後點少得美點雙輝Petit Fours
 
呢幅就是06年的難忘回億,大家今年相識10年了,雖然有三位已沒有聯絡外,其他大家仍然保持好好感情呢
 

36 則留言:

  1. 你同老公坐喺度影相, 好似結婚咁呀! 你地都多年冇變呢~
    welcome food係松露湯, 好大方啊!
    黑松露意粉一分為二都咁大份, 正! 諗起D松露香味就想食喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我變得殘咗啦...wuwu
      我記得妳都食過Angelini喎

      刪除
  2. 原來Oli10年前咁有質感架haha~而家太瘦喇^0^

    回覆刪除
  3. 你不停咁週圍食都咁瘦, 羨慕死我啦

    回覆刪除
  4. 日日食咁多好嘢都無肥過, 真係令人羨慕 :)

    回覆刪除
  5. 甜品都有咁多款~恨死人啦

    回覆刪除
  6. Welcome food都已是松露湯....嘩, 這個晚餐真的唔簡單....!!
    生日大餐裡, 唔駛我讚妳都係最靚嗰個

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個松露湯好細杯架咋,不過真係好好飲
      你真識講笑啦....

      刪除
  7. 10年友情全憑大家自發性維繫, 難得! 給你們每個人一個"讚"!

    回覆刪除
  8. 呢餐好得呀!個壽包好想好想好想食><
    10年好朋友好難得,做咩你靚過後生過十年前!食左防腐劑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐好食過我生日正日個間米芝蓮呢
      唔好反啦,後生過十年前,其實我依家殘到爆呢

      刪除
  9. 你好似瘦過以前,仍然靚女。

    回覆刪除
  10. OLI 以前好可愛呀,不過幾時的你我都中意
    D食物你影得好靚....好想去試下,不過要儲多D彈藥先得

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...其實我都好鐘意妳架^^
      呢間唔駛儲多D彈藥,其實佢幾抵食

      刪除
    2. 我都好中意你地兩個架!!!

      刪除
  11. D食物好好味呀!
    幾年前既你同而家既你差不多喎,都一樣係咁靚靚,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係高度差唔多ma...haha...
      唉!一年不如一年啦...

      刪除
  12. 食物好得下喎!

    友情同容貌都十年如一吖,正所謂童年現在一般可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想友情同容貌十年、廿年、卌年不變:P

      刪除
  13. 你以前個面仔飽滿d!係咪衣家時時OT就瘦左呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實磅數差唔多,可能以前短髮,所以個面包D
      依家OT得多,個樣殘左就真

      刪除
  14. 得你2個坐前面.........好主角feel~~~~你請客乎?..........hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係主角....不過個餐佢地冇食到,係我差唔多食完後,佢地突然走出來,俾了我一個驚喜

      刪除
  15. 雖然無同你地聯絡, 但我仲有"留意"大家架, hehee ^^

    大家都無乜點變呢 :)

    Selina

    回覆刪除