2014年7月7日 星期一

父親節

615(星期日)


父親節來夜上海慶祝

特別日子要分兩段時間,第一場6點、第二場8點,當然選早場

每次來夜上海總是過時過節,有一年的母親節、還有一年吃得不愉快的冬至

有木耳、荀子、香菇及麵根的四喜烤麩,前三種材料得做到入味,不會過甜,反之主角的烤麩口感不夠鬆軟欠缺彈性,也沒有像海綿般吸力強勁,吸收汁液

燻蛋端上來時有點失望,因為沒有搖搖欲墜的溏心蛋黃,什知入口散發出淡淡茶醇的芳香,後悔每人只食半隻

一鴨兩食,先是片皮鴨

盛載餅皮的蒸籠下有蠟燭不停烘暖,避免凍後硬化,十份細心

這個是名副其實的片皮鴨,師傅只留了一層色澤透光的鴨皮,這種食發可吃到香脆的鴨皮;但烤鴨專家細妹,還是喜愛連皮帶肉,多一份肉香的感覺

好鐘意這個甜甜的烤鴨醬,令鴨皮多一份甜味

第二食是銀芽炒鴨絲,沒有什麼特別,但貫徹本幫菜濃油赤醬的味道

紅燒原條牛肋骨已將「折骨起肉」,肉與油已花為一體,令到肉質超軟腍、油香豐腴, 灑了椒粒蔥花作為點綴之餘,也令到味道有晝龍點精之效

似是食滬菜的「名菜」火腿律白,其實我   ,因為太多芡汁

原本一客4件的小籠包,可按客人的多少而增加,有靈活性。雖然我冇食,屋企人讚湯汁豐富、肉汁鮮美

上海炒粗或年糕是我必點之選,這裡沒有炒麵,就選了年糕

茉莉、椰子、花生及花雕雪糕,在淡黃燈光之下,四款雪糕顏色很相似

四款味道也中於「原著」,清香脫俗的茉莉、芳香清甜的椰子、香濃幼滑的花生及酒香誘人的花雕;四款也吸引了不同的粉絲

粟子芝士蛋糕配朱古力雪葩,大家也吃不出粟子味,大家一至認同這個似提拉米蘇多一點

我的至愛香煎八寶飯,又什會不叫,對這個八寶飯又愛又恨;愛的是煎得香脆之餘,不帶半點油膩感,可恨是就只有少少的豆沙,可來有8

28 則留言:

  1. 之前見Ophelia介紹過都覺得好吸引, 搵次要去試下先! 邊樣最好食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次去佢都保持水準,唔錯架,我覺得甜品、同牛肋骨最好食
      如果妳去知前話我知丫,我借張咭妳,有9折

      刪除
    2. 咁好?!... 原來香宮用HSBC都有8折, 好抵呀!

      刪除
    3. 係丫,妳上次有冇用來埋單

      刪除
  2. 好想食年糕呀,無論係上海式或係韓式,只要夠煙韌,我就收貨啦!

    下次再嚟記住叫佢八寶飯+++豆沙! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!我都好鐘意食年糕架,就係貪佢煙煙韌韌
      可驚加豆沙要加錢呢:p

      刪除
  3. 生日快樂呀~~哩一生都會記得你大日子呀~~
    你真係好鐘意食八寶飯,次次都必食

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝,我都會記得妳同妳大爺的大日子
      我祝佢生日快樂、身體健康^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 每次去食都保持水準,值得推介

      刪除
  5. 我今年父親節都未同老豆食因為佢種咗牙咩都唔吃得

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇所謂啦,只要孝順日日都係父親節

      刪除
  6. 我都想去多次,遲下可能同屋企人再去慶生食其他款式的菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個人食中菜比較難食,都係一大班人食開心D,又可試多D

      刪除
  7. Oli...嘩, 妳影到d 溏心蛋黃 咁金黃, 咁晶瑩.....又話咁好味好食....
    想引死人咩....!!
    真想伸手入去電腦拿番半隻蛋來食呀 !!

    回覆刪除
  8. 祝妳生日快樂! 每日都開開心心呀!

    回覆刪除
  9. 生日快樂~!!
    希望妳來年零OT, 成日食好野, 環遊全世界~~~

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 中菜中我最愛係川菜外,其次就係上海菜

      刪除
  11. 我好鍾意食烤麩, 曾經諗過想自己整, 但好似好煩覆咁, 都係打消念頭, 出街食算喇 XP

    回覆刪除
  12. 我都中意連肉食片皮鴨,好耐無食過lu....

    回覆刪除
  13. 片皮鴨好吸引.
    只係睇都好開心^^

    回覆刪除