2014年7月11日 星期五

下一站...甜品

623(星期一)


多謝Yan邀請,今次去試一甜品店Next Station Dessert

餐廳分三部份,大門一入1較為英式懷舊風格


經過廚房後又另一小天地,再入就是露天位(即係後巷)

我先來杯香蕉Smoothie,蕉香濃郁,口感很細滑

Oph的芒果Smoothie,味道就不及香蕉突出

劉總話它的Latte毫無味道可言

烏結糖芭菲質感如雪糕般,有香濃的杏仁味,也有粒粒杏仁的咬口

栗子窩夫配曲奇雪糕-窩夫新鮮焗製,香脆軟熟,而栗子蓉算是香滑,但仍不能與HeSheEatMont Blanc相比;雪糕是Pappagallo也不算是平價


法式朱古力班㦸配青檸雪芭,薄薄的班㦸皮包住朱古力mousses及蛋白餅,我個人覺得味道過甜,幸好伴似青檸雪葩來沖淡味蕾

三枝不同味道的test tube,青瓜wasabi雪葩、伯爵茶奶凍及Mojito,如果我要付錢來吃,一定不會叫這個

芒果拿破崙賣相有點國強feel,酥皮焗得脹卜卜,我相信是用現成急凍酥皮的,中間的吉士也不太軟滑

綠茶心太軟配綠茶雪糕

源源不絕的綠茶流心,味道很濃郁,可是較為甜了一些,如果減一點甜,綠茶味更突出;原來Pappagallo的綠茶雪糕很難食

黑胡椒心太軟配雲呢拿雪糕,我只可以說味道很特別....

大玩份子料理的暖朱古力泡沫

大家試過一口綠茶泡沫...都算了吧

他與HeSheEat一街之隔,有珠玉在前,難免會比下去,不過相信他亦有一定的客路,可截載HeSheEat漏網之魚客

36 則留言:

  1. 呢間同HeSheEat既style好似喎...不過賣相就HeSheEat精緻D

    回覆刪除
    回覆
    1. HeShaEat好食好多,妳試過He,就一定唔會覺得呢間好食

      刪除
  2. 我好鍾意綠茶,但睇呢個綠茶流心有少少假,唔多吸引。

    回覆刪除
  3. 真可惜未能同行,同甘共苦^0^

    回覆刪除
  4. 我好中意食green tea既野架,下次返HK同我去,嘻嘻

    回覆刪除
  5. 佢............真係不值一提

    回覆刪除
  6. 哎呀, 真係唔好意思, 搞到大家一齊食d咁o既野... > <

    回覆刪除
  7. 咁即係..............難食啦!
    睇相唔似咁差

    回覆刪除
  8. 有比較先知邊度最正既!想問強國feel即係點?形容得好好笑,ha

    回覆刪除
  9. 雖然感覺一般,但同食友之間又多一個"難忘"經歷啦!

    其實呢... ...當時妳哋食緊嘅時候,大家係會默默完成定係會點架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得啱,大家可同甘共苦,wahaha
      我地更係食剩啦,我一定唔會嘥quota完成佢

      刪除
  10. 咁即係呢間唔駛去, 再去HeSheEat食過仲好啦~

    回覆刪除
  11. thank you for the review~~~~

    回覆刪除
  12. 有晚去上水見有間叫殿糖級, 個樣以為好正, 但係好似比人搵左苯……

    回覆刪除
  13. 短短的街已有三間甜品店, 大競爭呀!!

    回覆刪除
  14. 見到 "三枝不同味道的test tube...." 嘩令我想起在實驗室的學生哥....
    點解...因我仍年輕囉 !!

    回覆刪除
  15. 個賣相都好似幾好吖, 不過太甜就......怕怕lu
    我最怕 d 露天位喺後巷, 後巷比我嘅感覺係污糟 =.=

    回覆刪除
  16. 賣相好靚...唔似好差呢!^^'''

    回覆刪除