2014年8月15日 星期五

大紅袍

79(星期三)


原來大紅袍火鍋有多間店舖

最新的分店在婚紗街金巴利道,位置頗為隱蔽

一坐底好肚餓,好彩Yan帶了美心奶皇月餅,不過我還是鐘情傳統的 

原來有小食喎,後面是蒜蓉肉豆、前面是甘荀豬肚,帶點辣好惹味

有十幾款調味料任君選擇

金屋藏嬌是招牌火鍋湯底,材料豐富,原個燉冬瓜加上半隻清遠雞,湯底幾清甜、雞肉出奇地嫩滑

麻辣鍋更係我至愛啦

三文魚刺身唔肥美

生牛肉刺身應該是原味原味的,但唔覺有牛味可言

再來三刀魚刺身

本地手切肥牛比起牛肉刺身,這個有牛味得多

牛頸脊有根有點韌

牛脷粒冇牛脷本身的羶味,又冇彈性

鬼馬蝦膠

芝士墨魚丸

鵝肝墨魚丸

午餐肉併貢丸

好新鮮的田雞,上枱時田雞脾還

生蠔

桂花蚌唔夠爽脆

招牌餃是黑松露蟹肉餃,用來打邊爐有點浪費,根本唔會食到黑松露味

大大粒的鮮蝦雲吞,彈牙又爽口 

韮菜餃

生根

炸響玲

炸魚皮淨食仲好食

蒿荀片

唐生菜

雜菌併盤

店方還送了糖水西瓜及雪糕

其實我好怕食士多啤梨雪糕,HD都麻麻地,呢隻不知名的真係有點難食

好彩Yan買了幾件的Dalloyau,原來殿堂級都不外如時,而且要$6X一件,下個月去巴黎食,會唔會平D、好食D呢?

仲有東海堂的MiffyOphelia、劉總同我的生日蛋糕,多謝晒

下次唔再企兩個瘦人隔離影相啦,顯得我好肥> <

32 則留言:

  1. 你咁都叫肥?? 唔好玩啦! 我都唔敢企喺你隔離影相呢~

    回覆刪除
  2. 你咁都話肥, 行開啦你!同我影相我直頭可以遮住你呀!hahhahahahahhaha...
    正啦, 下個月又旅行, 仲要係巴黎tim!jealous!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔係瘦呢....妳咪真係肥架...唔係好信囉
      咩又去呀?對上一次旅行係半年前啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 我唔係瘦,不過拍埋D勁瘦人隔離,我咪肥囉:p

      刪除
  4. 我都係好怕食士多啤梨雪糕架!

    回覆刪除
  5. 我都唔食士多啤梨味雪糕

    回覆刪除
  6. Oli一d都唔肥.... 係喎, 妳去巴黎可以試下當地dalloyau係咪好食d啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍埋Oph、劉總隔離,毎個都係肥人啦:P
      冇乜時間做功課,希望搵到大羅柚啦

      刪除
  7. 咁我以後唔同妳哋影相喇haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,拍埋Oph、劉總隔離,毎個都係肥人啦:p

      刪除
  8. Oli不知幾fit! 好羨慕妳去巴黎呢!如果去迪迪尼附近個outlet,記得睇下飛甩雞毛flats有無平喎!遇啱時候,百鬆小小euro就有交易架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想好fit呢
      今次冇plan去個邊,希望下次有機會去啦

      刪除
  9. 回覆
    1. 我話企屋兩個勁瘦人隔離,邊個都肥啦:p

      刪除
  10. 回覆
    1. 企係兩個瘦人隔離,咪濕得我唔瘦囉

      刪除
  11. 你咁都叫肥, 我呢 d 叫咩呀 T.T
    我唔敢再食活魚刺身啦, 我上次食, 條魚仲不停喺度郁, 好恐怖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得妳又高又瘦喎...
      不停咁郁,又真係幾驚喎

      刪除
  12. 嘩....咁多靚嘢食, 唔怪得妳地越食越靚啦...!
    生牛肉刺身, 可能雪得凍了, 牛肉味會變淡....而本地手切就濃味好多 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真識講笑,唔好反啦:p
      個生肉真係冇味,我都好鐘意本地牛,打邊爐必叫

      刪除
  13. It is the first time I have seen your photo. You are not a big girl. By the way, the Miffy cake is so adorable!

    回覆刪除