2014年8月20日 星期三

人生有幾多個十年

723(星期三)


又來千鍋居、卧龍莊?是否睇到悶呢,但我仍然好期待呢

其實今次唔會特別寫什麼食評,主要好開心與一班好食友慶祝7月壽星生日聚,除了我、雪怡,仲有可愛的蔚藍

搞手突然有事來不到,都為我地訂了VIP房。雖然話去千鍋居,但我們所叫的十居其九都是川菜的卧龍

涼拌木耳

皮蛋豆腐

夫妻肺片

蒜泥白肉

麻辣豬耳要有好牙力才可食到,因為豬耳幾硬
蒿荀

招牌油醬碌鴨

碧綠幽香桂魚

辣子田雞

今次可以食到大家至愛的乾扁肥腸

因為蔚藍,所以了這個豆腐


蔚藍食得津津有味

水煮魚 

毛血旺有腸仔、火腿、牛喉嚨???
食到最後甜品的涼粉,以為完了...
原來仲有壽包,好驚喜呢

好耐有影過大合照啦,大家識左10年,依然好好感情,祝大家友誼永固、身體健康



27 則留言:

  1. 妹妹已經長得亭亭玉立啦,好靚女

    回覆刪除
  2. 蔚藍得豆腐同菜菜食, 大些可以同你周圍去食 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢媽咪爹D都成日帶佢周圍食啦,我地有活動,一定有蔚藍的

      刪除
  3. 你哋訓練緊蔚藍妹妹食辣嘢 haha
    我都要祝你哋友誼永固

    回覆刪除
    回覆
    1. 蔚藍有爸媽遺傳,我想信食辣應該冇問題
      多謝魚魚^^

      刪除
  4. 難得大家都喜歡辣,聚得開心呢

    回覆刪除
  5. 皮蛋豆腐加新鮮蔥花.....超夾, 超好味 !
    這個蒜泥白肉 , 睇落唔係好辣....岩晒我, !
    妳還有好多個十年....還有第三, 第四.....第十個十年呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 皮蛋豆腐同蒜泥白肉都好好食架,你都試下啦
      多謝你^^

      刪除
  6. 蔚藍好可愛呀,我都中意去臥龍莊

    回覆刪除
  7. 美味食物,食極唔厭,睇都唔厭。

    回覆刪除
  8. 用十年做單位去數, 真係十隻手指都用唔哂呀. 珍惜友誼, 共享相聚. 你們做到了, 值得飲杯!

    回覆刪除
  9. 蔚藍又大咗、靚咗啦!

    出嚟做嘢之後識嘅朋友都可以維繫到咁耐,仲要係咁大班人,真係好值得珍惜呀! 希望你們有更多、更多個十年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蔚藍有爸媽遺傳將來一定係靚女
      每次出來都一大班人,真係好難得架

      刪除
  10. 有咁多好友同你慶祝生日真幸福呢!
    去旅行玩得開心D! 影多D靚相upload上網呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳^^
      不如10月中我地又出來聚下呀

      刪除
    2. 梗係好啦! 南法係我好想去既地方之一, 期待你既分享呀!

      刪除